abdobe Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg forsøker å finne ut av et problem med pc'n til dattra. Skjermen kan flimre litt, før den plutselig går i hvitt. Om jeg slår av skjermen og deretter på igjen, så fungerer den for en stund. Jeg byttet skjermkort for noen dager siden på grunn av det samme problemet, men da med en gammel Gforce3 64 Mb sak, og trodde det var årsaken. Det kommer ikke av varme! Alle ledningene sitter som de skal. Forslag?
abdobe Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Her var det ikke mye hjelp å få. Jeg har satt inn to forskjellige skjermkort i ettertid, men skjermen er og blir hvit. Har gått over alle ledninger og kontakter, og jeg har oppdatert driver. No response. Skjermen er en 15" LCD Orion. Ikke den dyreste, men skulle være ok allikevel. Fortsatt ingen forslag til løsning?
AMD_Bruker Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 ting tyder vel på at det er feil med skjermen. Prøvd den på en annen PC ?? mvh
abdobe Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 ting tyder vel på at det er feil med skjermen. Prøvd den på en annen PC ?? mvh Enkelt og greit! Du har helt rett.... etter at jeg har forsøkt med alt annet først. Leverer skjermen på mandag og håper på rask service... hos Expert. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå