bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Noen som har denne stikka og kan si om den er noe tess? Er den noe å satse på, som et billig alternativ til Cougar? Har lest motstridende tester... K
Hidden Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Om jeg husker rett, er det settet med throttle og styrestikke, right? Jeg hadde den første modellen i serien, og bortsett fra skrøpelige kontakter (ikke USB), var kvaliteten langt over hva jeg betalte. Jeg har sett diverse brukererfaringer angående det nyeste settet, og stort sett alle har vært veldig fornøyd med det. Husk på at Cougar har en del mer motstand i styrestikka, ergo blir du raskere sliten i hånden. Det er et sett for die-hard flight sim entusiaster som ikke vil ha annet enn det absolutt beste man kan få tak i til en overkommelig pris. Du skal være rimelig hekta for at 3 lapper for noe slikt skal være verdt det, for å si det sånn. Men så er kvaliteten uber da. Jeg tror uansett du vil bli fornøyd med Saitek settet, kvalitet! De er også veldig fleksible for programmering slik at de fungerer akkurat slik du vil ha dem. Jeg husker jeg ble spesielt imponert over den smoothe gangen i throttle grepet, og Falcon 4.0 var mye kulere å spille med slikt utstyr
Anubizzzz Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 En kamerat av meg har denne. ( en sikkelig fly spill entusiast) Hans utsagn : Dette er den beste joysticken han noen gang har testa. ( han har testa mange). Den er absolutt verd pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå