Gå til innhold

LG g5400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og en ting til: Noen som veit hvordan man tar bort den java sperra som er der ? slik at man får brukt ALLE programmer og ikke bare LG sine ?

 

Og en siste ting: Noen som har koden for å komme inn i service menyen ??

 

Hadde vært veldig fint om det var noen som visste.. er så lite info om LG på nettet...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Klarte du å overføre vanlige bilder til den? Jeg fikk min LG G5400 idag, men klarer ikke å overføre bilder etc.. Legger inn programvaren som følger med CD'en.. (LG content bank) og velger Serial port@COM1 + korrekt BAUD (høyeste som er GPRS?).

 

Men jeg får bare timeout hver gang jeg prøver å ta connect. Har prøvd med forskjellige BAUD hastigheter og.. uten hell. Gjorde du noe spesielt for å klare få overførings programmet til funke?

 

*ps* er enig at operatør logoen irreterer, må da være en måte å fjerne denne på? Ellers så kommer det nok en hack som fjerner Java-sperren snart.. ettersom mobilen er veldig populær. Får bare vente til det skjer..

Lenke til kommentar

Har også prøvd å finne ut hvordan man kommer inn i service menyen

men det er ingen som vet. Var på Zodiac å fikk ny sw på min, men de

vil ikke si det :angry:

Har hatt litt sw problemer med min( mister dekning, henger seg opp ved nedlasting av mms osv.)

For de som vil kjøpe 5400 så kan de kjøpe min eller så ligger det 2 stk nye ute på qxl :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene her, men vil gjerne ha svar selv.

 

og så lurer jeg på om noen har en fiks måte å få flyttet alle nummerene fra simkortet til telefonen på en enkel måte (nei, jeg har ikke lest manualen). Det går jo ann å ta kopier, men hvis jeg skal gjøre dette på 100 oppføringer og så slette de samme 100 igjen så kan det ta litt tid. Og jeg er ikke veldig tålmodig.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene her, men vil gjerne ha svar selv.

 

og så lurer jeg på om noen har en fiks måte å få flyttet alle nummerene fra simkortet til telefonen på en enkel måte (nei, jeg har ikke lest manualen). Det går jo ann å ta kopier, men hvis jeg skal gjøre dette på 100 oppføringer og så slette de samme 100 igjen så kan det ta litt tid. Og jeg er ikke veldig tålmodig.

Når du kopierer fra SIM til tlf kan du velge om du vil beholde originalene eller ikke. Du slipper dermed å slette alle oppføringene manuelt. Det vil i praksis si at du flytter dem fra SIM til telefon.

Lenke til kommentar
En liten artig funksjon som vi kjente igjen fra G7100 var at man kunne få telefonen til å lese opp tastetallene for deg. En svært nyttig funksjon som vi fikk lekt oss litt med, men da hovedsakelig for fornøyelsens skyld. Men skal man slå inn mange koder, sifre og lignende burde altså denne funksjonen være til god hjelp.

 

Er det noen her som vet hvor jeg finner denne funksjonen? Jeg fant ingenting om det i manualen...

Lenke til kommentar
For å komme seg inn på SERVICE MENY så er det bare å trykke 2945#*5101#

 

 

om noen klarer å finne ut hva alt inni den menyen er .. så si ifra..

Eller bare 2945*#*. Jeg fant ut hva fabrikkinnstillingslnappen gjorde...

 

Hvilken software er det som er nyest? jeg har 1.06.

 

Andre som har hatt problemer med IR på denne telefonen? min har bare sluttet å fungere.

Lenke til kommentar

Eller bare 2945*#*. Jeg fant ut hva fabrikkinnstillingslnappen gjorde...

 

Hvilken software er det som er nyest? jeg har 1.06.

 

Andre som har hatt problemer med IR på denne telefonen? min har bare sluttet å fungere.

Gjorde den noe annet enn å slette telefonlista? Ser at innstillinger for wap og mms fortsatt ligger inne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...