Gå til innhold

Enda et nytt skjermkort

Tho®¿

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er neppe noe light version. Det funker akkurat som alle andre 9800Pro kort... det er jeg temmelig sikker på

Ahh, så da mener du jeg bør kjøpe det da??

Skrevet (endret)

Til den prisen er dette 9600 XT

et mye bedre kort ytelsesmessig,mange mener at hercules kortene har bedre vifteløsninger etc.

Men ser man på ytelse bør du gå for et pro kort eller helst et xt.

At det er en lite utgave betyr bare at det ikke følger med spill og programvare i bundlen.

Edit:Ikke bedre ytelsesmessig en 9800 pro,men bedre en det hercules kortet du linket til

Endret av HamiltonII
Skrevet
Ahh, så da mener du jeg bør kjøpe det da??

Ja det mener jeg. lite betyr nok at det ikke er så mye med i pakken selv om det er retail. så han over der hadde riktig. Jeg ville ikke tenkt på å kjøpe 9600 når jeg kunne fått et 9600xt for litt mer penger

Skrevet (endret)
Til den prisen er dette 9600 XT

et mye bedre kort ytelsesmessig,mange mener at hercules kortene har bedre vifteløsninger etc.

Men ser man på ytelse bør du gå for et pro kort eller helst et xt.

At det er en lite utgave betyr bare at det ikke følger med spill og programvare i bundlen.

ok, men DØD link

EDIT: srry, funka nå!

Endret av Tho®¿
Skrevet

ja!!! det er jo utrolig billig og vist du vil være på den sikre siden når det gjelder kjøling kjøp en arctic silence og noen ram sinker på microplex for å være på den sikre siden

Skrevet
ja!!! det er jo utrolig billig og vist du vil være på den sikre siden når det gjelder kjøling kjøp en arctic silence og noen ram sinker på microplex for å være på den sikre siden

ja, hadde tenkt å gjøre det..

så dette er litt heftig og kan bli et :devil: HEFTIG :devil: kort?

Skrevet

absolut. tror nok du kan nerme deg 18 0003dmarks med den luftkjølinga uten at jeg skal si noe sikkert. er ikke helt smart på akkurat de tingene der

Skrevet

gromt!!!

fpr ca 7000 i Aquamark 03 jeg nå med det drittkortet jeg har nå :blush::blush:

heftig og null problem: BESTILT

(hmm det var ikke venten før 2004-02-09??)

Skrevet

da kommer det om ei uke... håper du har god tålmodighet... så nettopp at overklokking.no hadde klokket sitt 9800Pro til 17800 med standar kjøling.. så du bør komme litt over det ja

Skrevet
da kommer det om ei uke... håper du har god tålmodighet... så nettopp at overklokking.no hadde klokket sitt 9800Pro til 17800 med standar kjøling.. så du bør komme litt over det ja

ok... hmm håper jeg klarer å vente så lenge!!!

Skrevet

det er noe tape på ramsinkan men jeg vet ikke hvor bra det er... jeg har de selv men har ikke fått montert de enda...

as5 er nok greit det ja. vet ikke om det som følger med er så veldig bra. har den selv men har ikke noe as5 å sammenligne med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...