Prizefighter Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) Kjører en frekvens på 423/364 nå helt stabilt, før jeg monterte en 80x80 vifte til å blåse ovenifra fikk jeg ikke kortet stabilt på 418mhz engang på core. Minnet er vel noe mer usikkert... Tok av viften og rensa med kondensfjerner og prøve og ta av shimsen, men den ville ikke av, ville heller ikke risikere noe. Rensa alt og tok på nytt lag med AC3. Burde jeg ikke komme høyere? Jeg har tross alt hercules som har kraftig med kjøling på kortet.. Kanskje dere kan komme med deres erfaringer med Hercules 9800pro kort? Takker for alle svar. -- Ivrig overklokker -- Vet ikke hva som skjedde men fikk plutselig artifacts, kjører nå 420/260 Endret 29. januar 2004 av Chris88
Vapula Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter. Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os?
Prizefighter Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter.Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os? Tror nok du får en kraftig dose artifact's før den tid... Har sett mange tester der de kommer opp i 450mhz på core med sapphire stock kort. Håper da dette ikke er normalt?
alex100 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter.Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os? Bare hvis du klokker core så mye at skjermen fryser.
Prizefighter Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter.Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os? Bare hvis du klokker core så mye at skjermen fryser. Hehe, dette har du mye erfaringer med hører vi?
alex100 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter.Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os? Bare hvis du klokker core så mye at skjermen fryser. Hehe, dette har du mye erfaringer med hører vi? Of course
Prizefighter Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Klarer ikke mer enn 398/351. Blir kanskje bedre når jeg får kabinettvifter.Forresten er det mulig at Oc av Grafikkort kan føre til crash i Os? Bare hvis du klokker core så mye at skjermen fryser. Hehe, dette har du mye erfaringer med hører vi? Of course [offtopic] må ærlig si jeg synes den smiley'en ser mer tvilsom ut en det den egentlig skal være[/offtopic] Ingen som har hercules 9800pro og vil dele sine erfaringer?
alex100 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 [offtopic] må ærlig si jeg synes den smiley'en ser mer tvilsom ut en det den egentlig skal være[/offtopic] [fortsettelse på off-topicen] http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1700985[slutt på off-topicen]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå