erikindre Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg har en Microsoft optical desktop pro pakke med mus og tastatur. I går bestemte musen min seg plutselig for å dø etter at jeg hadde prøvd den på laptopen. .. Tastaturet fungerer fortsatt fint, og windows rapporterer at musen min fungerer helt fint, det er bare det at jeg ikke får noen reaksjon. Noen som har noen ide'er om hva som kan ha skjedd? Er det mulig å kjøpe en ny microsoft mus og bruke på den eksisterende "receiveren" jeg har? Endret 29. januar 2004 av erikindre
erikindre Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 OK... men da trenger jeg ny mus.... Det skal være optisk OG trådløst. Jeg er ikke ute etter noen gamer sak, bare en OK mus som er behagelig å bruke. Ikke dumt om den ser OK ut heller... Var godt fornøyd med den forrige *sukk*
Jabbala Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Kjøp en Creative mx3000 på www.komplett.no Den er trådløs, billig og har kommet bra ut i tester.
erikindre Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Jeg kjøpte siste utgave av samme mus jeg hadde sist :-) 2.0 utgaven... 399 på Clas Ohlson.. flotte greier.... det var basestasjonen til den gamle som var defekt. Men tastaturet funker fortsatt fint :-) Litt jalla med 2 microsoft basestasjoner på skriverbordet, menmen....
Lockedup.net Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg må ha ny mus NÅ! *bump* ta deg en tur på strandkaien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå