Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Hei Jeg finner ikke ut hva som egentlig er best av Ad-aware, PestPatrol og Spybot - Search & Destroy? Holder en liten knapp på Ad-a fordi den gjennomgår mange flere filer, det har vel noe å si. Før likte jeg Spybot best. Men etter at jeg formaterte harddisken, la inn win Xp på nytt og kjørte Spybot, før jeg i det hele tatt surfet på Internett så fant den mange filer likevel! Skal vel ikke være noe spyware i Windows?! Finnes det flere gode programmer som andre har prøvd? Veldig takknemlig for svar. Hilsen geva
eiriksen Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Det skal visst være noe smått med med SpyWare i Windows ifølge SpyBot, noe med WMP. Har prøvd SpySweeper en gang, var et finfint program, men ikke noe å skrike hurra for. Negativt var at det var bare en demo, Herr finner du download og litt fakte om det.
Crack Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå