Gå til innhold

CPU-vifte til Soltek EQ3702

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ut vifta som sitter på CPU-kjøleren som fulgte med min Soltek EQ3702 barebone boks. Lurer derfor på om noen vet dimensjonene på denne vifta (får ikke sjekket selv, er på jobb og vifta ligger hjemme. Har lyst til å ordne dette før jeg drar hjem i dag).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har selv nettopp fått et EQ3702 kabinett selv, og vurderer selv å bytte vifta. Synes egentlig systemet støyer en del, selv på silent mode. Så skal jeg kjøpe en AMD XP 3200+ CPU, så mulig man må ha bedre kjøleløsning da. Uansett - har du kommet til noen alternativ vedr. CPU-vifte?

Skrevet
Hei. Har selv nettopp fått et EQ3702 kabinett selv, og vurderer selv å bytte vifta. Synes egentlig systemet støyer en del, selv på silent mode. Så skal jeg kjøpe en AMD XP 3200+ CPU, så mulig man må ha bedre kjøleløsning da. Uansett - har du kommet til noen alternativ vedr. CPU-vifte?

Ikke helt sikker på dim på vifte, men angående støy så har jeg nettopp flashet bios til versjon 1.7L. Da har man mulighet til å justere kabinettviften til silent. Synes det ble meget støysvakt!

Blir heller ikke særlig varmt for min xp2500+. Idle rundt 38-41ºC og ved litt guffe sjelden over 50ºC

Mvh

Børge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...