Gå til innhold

Åssen finne ut om en har 1.4 eller 1.5?


tommis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har åpna xbox'en, jeg har Focus video chip. Har lest på xbox-scene at både 1.4 og 1.5 har denne chippen. Leste også at eneste måten å finne ut om jeg har 1.4 eller 1.5 var og måle om det var gjennomgang med et multimeter et sted hvor jeg ikke husker/skjønte helt. Noen som kan hjelpe

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal montere en modchip(Aladdin Avance 64+) som har noe forskellig tilkoblinger hvis man har 1.4 eller 1.5.

 

PS. Den linken gir overhodet ikke svar på mitt spm...

Lenke til kommentar
Jeg har åpna xbox'en, jeg har Focus video chip. Har lest på xbox-scene at både 1.4 og 1.5 har denne chippen. Leste også at eneste måten å finne ut om jeg har 1.4 eller 1.5 var og måle om det var gjennomgang med et multimeter et sted hvor jeg ikke husker/skjønte helt. Noen som kan hjelpe

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal montere en modchip(Aladdin Avance 64+) som har noe forskellig tilkoblinger hvis man har 1.4 eller 1.5.

 

PS. Den linken gir overhodet ikke svar på mitt spm...

Sjekk http://www.x-elixis.com/final/plug-ins/models.htm

 

Xpack

Lenke til kommentar

ut ifra den url'en;

 

 

Hvis du har en thompson DVD-rom har du 1.5

 

Hvis ikke har du en 1.4.

 

det er faktisk ikke helt korrekt....

 

selv har jeg en 1.4 med samsung, og brodern har en 1.4 med thomson...

 

den har også focus video brikke, og det som det står på xbox-scene bruke et multimeter for å finne ut om det er en 1.4 eller 1.5

Lenke til kommentar

Hmm... jeg har kjøpt inn en Verbatim 700MB CD-rw skive i håp om å bruke denne til å installere EvoX ++ på min xbox. Har som sagt Thompson dvd spiller...

 

Så dere mener at dette ikke går! F*** i HE***** da!

 

Får krysse fingrene og håpe på det beste :dontgetit:

 

Er det noe som kan øke sjansene for å få lest denne skiva?

Lenke til kommentar
Thomson spilleren er den ABSOLUTT beste til å lese media etter min mening  :thumbs:

Den leser DVD+R plater som det bare knaker etter!!! Så har du DVD+R brenner er det den desidert beste spilleren!

:wow:

 

Det som er problemet er at de er dårlige eller umulige å få til å lese CD-r / cd-rw.

 

Dessuten hater jeg DVD+r.

 

 

DVD-R! :thumbs:

nei, nå er jeg SKUFFET :p

DVD+R er jo absolutt fremtidens grensesnitt, mye nyere teknologi enn gode "gamle" DVD-r :)

Men øsnker ikke å ta en diskusjon om DVD format ettersom jeg har brent meg på det noen ganger før :roll:

 

Edit: @tommis: Har du prøvd med cd+rw? Funker det ikke? Mente alle DVD rommene i xbox-en tok cd+rw jeg...

 

Edit #2: Tror det er sånn at man ¨får bedre resultat hvis man brenner cd+rw plata på litt lav hastighet... er riktignok ikke 100% sikker på det, men mener å ha hgørt det fra en del folk!

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Og når ble det noe som het cd+rw??? Har da alltid vært cd-rw.....

Og Thompson leser fint cd-rw hvis du bruker kvalitetsplater.

Vet du om Verbatim DataLifePlus CD-RW 700MB er en kvalitetsplate eller ei?

Jeg er realtivt fornøyd med mine verbatim plater ihvertfall...

Tror disse skal væære en av de som er bedre støttet av xbox...

Jeg bruker noen verbatim DVD+R plater til xbox og de fungerer upåklagelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...