Gå til innhold

Samsung LCD

merl1n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å kjøpe LCD skjerm. Har forkjælighet til samsung og har sett at de har kommet bra ut i tester så jeg lurte på en i 172 serien. Men hva er egentlig forskjellen på de?

Ser at t og x er beskrevet med "dual". Hva er egentlig dette?

Skal bruke den bl.a til spill så det er greit hvis det er minst mulig ghosting..

Noen som erfaring med noen av disse eller har en anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å opprette denne tråden var vel kanskje bare latskap. Fordi jeg ikke gadd å lete etter info :p

Så jeg fant ut litt på egenhånd.

"v" er den billigste. Den har da ikke høyttalere. (noe jeg ikke ville benyttet meg av uansett)

ikke mulighet for dvi kabel.

Er det verdt å betale så mye mer for muligheten til dvi?

Noen som har erfaring med 172v ? Hvordan er den i spill?

Tror jeg går for den..

Skrevet

dersom du har dvi utgang på ditt skjermkort anbefaler jeg på det sterkeste med dvi, du vil se tydelig forskjell. tenk digitalt mot analogt.

Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil har også 172v også lavest kontrastforhold? Jeg har såvidt testet denne skjermen og brukte Battlefield 1942, Max Payne 2, Unreal 2, RotK. Alle spillene så godt ut og opplevdes helt akseptabelt mtp. reaksjonstid, men jeg fikk ikke testet dem mye.. 2 dager var det vel :roll:

Hotmail bruker en svak gulfarge til å markere nye eposter, jeg hadde problemer med å se forskjell på ny og gammel epost. Mer kommer jeg ikke på nå :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...