sidewinder Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei. har ikke all verden med peiling på overklokking, men har iallefall lest guiden. Har ett Asus A7N8X-E deluxe hk. og xp 2800 barton. Har pc 3200 ram. 1*512 har bestilt en til, men har ikke fått den enda... Er det noen som kan gi meg en litt detaljert beskrivelse på hva, jeg skal forandre i biosen, samt til hva jeg skal forandre ? På forhånd takk
vega77 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei. har ikke all verden med peiling på overklokking, men har iallefall lest guiden. Har ett Asus A7N8X-E deluxe hk. og xp 2800 barton. Har pc 3200 ram. 1*512 har bestilt en til, men har ikke fått den enda... Er det noen som kan gi meg en litt detaljert beskrivelse på hva, jeg skal forandre i biosen, samt til hva jeg skal forandre ? På forhånd takk Sitter med samme oppsett selv. prøver oc for første gang. Du må inn i bios å forandre på cpu external freq (fsb'n) Agp frequency bør settes til 66MHZ. CPU Vcore må du muligens øke for å få det stabilt. Det finner du under advanced/advanced chipset PCI bussen bør låses til 33MHZ. Vet ikke hvordan dette gjøres. Kanskje noen andre som vet ?? kjører føreløpig 185 x 12.5 CPU Vcore 1.775 vegard
Flames Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Selv kjører jeg 11,5*200 = 2300mhz .. Jeg har satt opp vcore til 1,75volt. Har låst agp til 66mhz..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå