RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) Har planer om å kjøpe en skjerm til, og kjøre dual screen på hovedboksen, men så har det seg slik at for øyeblikket kjører jeg den ene skjermen jeg har gjennom en kvm-switch mot to maskiner. Tanken er da at den ene skjermen skal fremdeles kjøres gjennom KVM'n. Vil dette bugge? Radeon 9800Pro i ene maskina, og Radeon 8500 i andre. Det er mest aktuelt for min del å kjøre sekundær skjermen gjennom kvm'n. takktakk edit: KVM switchen er den Belkin greia til ~350,- på mpx. Endret 24. januar 2004 av RolloThomasi
LiTe Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Nå har ikke jeg prøvd med det komponent settet du bruker, men tisvarende løsning har jeg vært borti og testet. Dette fungerte da utmerket, selv om det med det første kan oppleves som litt iriterende siden bildet på den ene pc'en blir "hengende igjen" på skjerm nr2 når du bytter pc. Dette blir nok en vanesak for de fleste vil jeg tro. Så med mindre det finnes noen form for kompabilitetsproblem mellom de komponentene du har valgt,så trur jeg ikke det skulle by på noen form for problem. Håper dette hjalp deg litt på vei! -LiTe-
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 glimrende nyheter nå er det bare å spare opp til lcd - sprengte budsjettet litt på (den forhenværende) "økonomi" pc'en jeg kjøpte på desember lønninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå