neon123 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei. Jeg prøvere å skru på agpen og alt det. men det går ikke. hva kan være galt? takker for svar!
Noop Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 hadde et likt problem... hos meg var det at jeg hadde lagt inn Win XP Home... og etter det jeg hørte støttet ikke Home akkurat det behovet. så jeg la inn Win XP Pro og da funka det som bare det!!!
neon123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 (endret) Det funket før. Jeg fomaterte pcen i går. Da var alt av. Fatter det ikke. Det står Agp Texture not avaible. ******. er så pissed nå Endret 24. januar 2004 av neon123
sallian Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har hatt samme problem men installerte intel sin chipset drivere og da funka det, om du har intel er det bare å finne riktige drivere og installere, eller tilsvarende om det gjelder nvidia chipset tror jeg
neon123 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Okei. Ja, nå har jeg gjort det så nå funker alt. Takk gor all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå