Gå til innhold

Okipage 4w+ problem!!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sitter med en Okipage 4w+ laserskriver som har fungert helt fint fram til nå. Men her en dag begynte ting å gå galt.. Når den slås på blinker statuslyset på printeren, og dersom jeg prøver å printe kommer meldingen "Paperjam" uten at det er noe papir i skriveren!

 

Jeg tror utelukkende dette dreier seg om kun printeren, ikke driverne, da feilen oppstår også uten at PC-en er på!!

 

Er det noen som har samme problemet, eller løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du Må se etter om det er noen følere som har hengt seg opp.

ellers så kan jo du prøve å ta strømkontakten ut. og prøv igjen.

vis ikke det virker.

va var det som fororsakte "Paperjam" da det er som regel vikktig for å finne ut hva som kan væra galt?

se etter papir rester. sjekk alle sensorene. se på suport siden. det er sikkert en sensor som har låst seg eller en som er ødelagt :eek:

Lenke til kommentar

Hei!

Oki4w og den type konstruksjon har problemer med papirinntrekket. Dette kan forårsake meldingen "paper jam".

 

Så hvis ikke meldingen kommer med en gang, men etter at du hører motoren starter, kan det være at den ikke klarer å trekke inn. Ta ut allt papiret og prøv igjen-

 

Er det det som er problemet så vil du se papiret gå ca.2-5 cm. inn og så stoppe. Dret du da kan gjøre er å dynke et papir med sprit/gummifornyer og la printeren prøve å trekke det inn. MEN HOLD PAPIRET IGJEN!!! La den spøle!

 

Hvis ikke noe hjelper ring 63893600(oki) og spør etter support! De er meget hyggelige der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...