forbrukeren Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Når jeg klikker på en binary fil for å laste den ned i IE6 venter nettleseren til filen er lasta ned og så viser den ett "broken image" bilde over hele siden. Det SKULLE jo vært sånn at download beskjeden poppa opp så jeg kunne velge hvor filen var lagret evntuelt åpne den... Dette skjer på alle binary filer testet hittil; zip, exe, tar.bz2,... Dette begynner å bli mektig irriterende fordi det ford det første ikke er min maksin jeg har fucka opp, men en kamerats og det går ikke an å laste ned binary filer
forbrukeren Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 (endret) kan det ha noe med at jeg la inn octect-stream i opera's "filetypes" option og "exe" som filtype?(gjorde det for å få net transport til å funke med opera) eller har dette noe MIME settings greier? Endret 23. januar 2004 av forbrukeren
forbrukeren Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 (endret) ehem.. sorry for at jeg svararer ENDA en gang på mitt eget topic men jeg bare lurte på: Hvorfor lar ikke opera meg slette noenting i filtype lista si? Hvordan skal jeg da slette disse application/xxxxxx-xxxxxx verdiene hvis det ikke funker å slette dem fra opera? prøver å restarte i safe-modus; ser om det funker å slette verdiene da, det ER jo faktisk en delete knapp i opera som det SKAL funke å trykke inn på... Endret 26. januar 2004 av forbrukeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå