Gå til innhold

Ny sexy bæbar til 12.000


oarnoy

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe ny bærbar til max 12.000. Jeg er en erfaren mac bruker og iBook er det som ligger høyest på lista med alternativer. Men jeg vil gjerne ha flere alternativer å gruble på frem til jeg bestiller. Det jeg vektlegger er utsende: Bør se noelunde clean ut, ikke noe dill dall design med knapper og plastikklinjer som buler her og der. Den må ha mobil prosessor slik at det er lite støy og at maskinen ikke er feit og stor. Jeg vil gjerne ha en grei grafikkbrikke.(ATI radeon 9000-->). Sko gjerne hatt mer en XGA 1024*768 oppløsning ,men innser at dette ikke er lett med mine krav i prisklassen opp til 12.000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du student?

 

I såfall kan du få 20% avslag på ett kjøp. Dermed skulle PowerBook 12" akkurat være innen rekkevidde... 12" PowerBook er sannsynligvis den peneste maskinen jeg har brukt. 14" iBook som også kommer innen din rekkevidde med denne rabatten har det beste batteriet av alle(!) Apple bærbare. (61Wh mot PowerBook 17" sine 58Wh)

 

For å få denne rabatten må du imidlertid registrere deg gjennom Apples Educational program. Dette koster $99,- og tar litt tid i følge de jeg har snakket med som har gjort det.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Er du student?

 

I såfall kan du få 20% avslag på ett kjøp. Dermed skulle PowerBook 12" akkurat være innen rekkevidde... 12" PowerBook er sannsynligvis den peneste maskinen jeg har brukt. 14" iBook som også kommer innen din rekkevidde med denne rabatten har det beste batteriet av alle(!) Apple bærbare. (61Wh mot PowerBook 17" sine 58Wh)

 

For å få denne rabatten må du imidlertid registrere deg gjennom Apples Educational program. Dette koster $99,-  og tar litt tid i følge de jeg har snakket med som har gjort det.

 

-KJ

Jeg ordna Adc medlemskapet på lørdag 17.01.04, mandag sendte jeg inn verifisjon på at jeg var student. Og tirsdag bestilte jeg en powerbook 12`` med 20% rabatt, så tar ikke så lang tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...