thomas82 Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 (endret) Heisann... ser på to pasive GPU kjølere fra Zalman til mitt Creative GeForce4 Ti-4400......,: ZM80A-HP og ZM80C-HP Har studert tester og søkt i forum.. men lure på to ting: 1. Hvilken er best? 80C modellen ettersom den er 15 kr. dyrere?? C er bedre enn A?? 2. Ser at 80A modellen passer til GeForce4 Ti-XXX serien, men ka med 80C? Kjeme til å bestille en av de nevnte no i kveld... so sette pris på alle hurtige svar ps. skal ikkje overklokke, bare støydempe edit: noken so veit om kortet mitt(Creative 4400) har temp.sensor? Endret 21. januar 2004 av thomas82
_dAwn_ Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 har zm80c-hp med vifte til mitt gf3 ti200 64mb skjermkort. fungerer utmerket. monterte det i går. klokket kortet mye høyere enn med org kjølingen. men vet ikke forskjell mellom de to.....
klikko Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 har tenkt på å gjøre akkurat det du har tenkt til med mitt gforce 4400 kort fant akkurat ut at vifta bråker som svarteste s****. er fristende og velge kobber versjonen uten vifte pga kobberet synes jeg men 80c har en fet og stillegående vifte man kan koble på som gjør at mitt valg faller på den (før eller siden blir det nødvendig å klokke kortene litt) pis
thomas82 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 har tenkt på å gjøre akkurat det du har tenkt til med mitt gforce 4400 kort fant akkurat ut at vifta bråker som svarteste s****. er fristende og velge kobber versjonen uten vifte pga kobberet synes jeg men 80c har en fet og stillegående vifte man kan koble på som gjør at mitt valg faller på den (før eller siden blir det nødvendig å klokke kortene litt) pis den vifta bråka so et h.. ja!.. trur ikkje at det er kobber, men gullbelagt alu? har forresten bestillt 80C modellen no..
Explorer Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Du kan jo også gå for en Thermaltake Giant 2. Den kjøler ganske bra og har heatpipes. Nå kommer også Thermaltake Giant 3 snart. Den har 2 vifter (1 vanlig, 1 radialvifte). Se: Thermaltakes hjemmeside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå