Gå til innhold

Tips til ekstra inntektskilder?

Gjest 4a588...fd4

Anbefalte innlegg

Gjest 4a588...fd4
Skrevet

Jobber med et prosjekt hvor jeg vil vise hvordan man kan tjene et par tusenlapper ekstra i måneden. 5-10k
Det kan egentlig være fritt frem og trenger ikke være den typiske "det må være lett" typen. Ei heller at man skal måtte ha så ekstremt mye.

Kunnskap må man ha, eller tillegne seg, men dette er noe jeg ser på som de fleste skal kunne klare dersom de vil.

Målet er å gjennomføre og kunne vise til alt som måtte til, fra start-> penger på konto.

Det jeg har gjort hittil og funket er:

• Søppeltømming 14k - Leie varebil
  • Flipping av Finn.no varer 8k
  • Finn.no->Fikse->Selg 6k  ( Overfladiske ting, kommoder/sofa/seng)
  • Ekstrahjelp butikk 18k ( sesongbasert, evt tilkallingsvikar)
  • Ekstrahjelp nattevakt 20k ( tilkallingsvikar )
  • Bygge terrasse nærområde 15k - Leide verktøy 
  • Bygge PC -> Selge 5k
  • Selge CNC lagde varer i høytider 5.5k , leide plass hos makerspace/verksted
  • Leie ut bil, 8k ( krever jo at man har bil da.) 
    Beløp nevnt er fortjenesten, et par punkter inneholdt flaks etter min mening.

Det jeg har gjort som ikke funket ( tok for lang tid, eller tjente ikke over 5k innen 4 uker)

• Dropshipping trend produkter og AI, - 12k
  • Mikrotjenester lokalt ( hjelpe bestemor med XY), 500kr
  • Økonomisk rådgivning ( Dette er en del av min dag-dag jobb hvor jeg tilbyr samme tjeneste bare siktet mot private) 0.-
  • Rådgivning oppstart ( Igjen, gitt jobben min. Ideen var sparringspartner for nyoppstartede bedrifter ) 0.-

Så hvis noen har tips til andre ting jeg kan prøve, del gjerne..Dette er noe jeg bruker et par kvelder og helger på ila en måned etter at barna er i seng.
Det er ikke noe enormt prosjekt for min del og vil løpe ut året også slik at jeg har noe håndfast på samtlige punkter.
Målet er å få gjort mest mulig basert på et alminnelig A4- Liv hvor jeg som med alle andre har oftest annet å forholde seg til også.

Anonymous poster hash: 4a588...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...