Gå til innhold

Anmeldelse: Final Fantasy VII Remake Intergrade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kult Witch 2 får bedre støtte, spes med slike gode porteringer. Jeg kommer nok til å skaffe spill som Pragmata til PS5 uansett da. Men uansett kult å se støtten.

Men det jeg virkelig vil se er flere spill laget for Switch 2 fra bunnen. Blir nok noen eksklusiver av det, men det er bare moro =)

Skrevet (endret)

Ja det ser pent ut grafisk men som mange andre Japanske spill (muligens spesielt JRPG) så slipper de også veldig billig unna da det er veldig mye "pre-rendering" + "tapet" triks, som vill si det du ser er ikke faktisk grafikk som rendres live men det er i realiteten er Bilder "tapesert i bakgrunnen" der du aldri kan hverken gå eller aggere på slik at du feks får en fysisk reakjson (sparke dytte til en stol eller at gress/busker beveger seg når du går gjennom osv), fysikk i realtime eksiterer sjeldtent i det hele tatt i disse spillene jeg tar eksempler fra, sum summarum så blir det da utrolig mye enklere å få alt til å se bra ut. Da er Zelda Breath of the Wild MYE mer imponerende der de har brukt mange andre type triks for å trykke det inn på så svak hardware (feks blood moon trikset).

Endret av simalarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...