Spillredaksjonen Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Anmeldelse: Final Fantasy VII Remake Intergrade Final Fantasy VII Remake er nesten ikkje til å tru på Switch 2. Les hele saken på Gamer.no»
Chaos_Niddhogg Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Er kult Witch 2 får bedre støtte, spes med slike gode porteringer. Jeg kommer nok til å skaffe spill som Pragmata til PS5 uansett da. Men uansett kult å se støtten. Men det jeg virkelig vil se er flere spill laget for Switch 2 fra bunnen. Blir nok noen eksklusiver av det, men det er bare moro =)
simalarion Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) Ja det ser pent ut grafisk men som mange andre Japanske spill (muligens spesielt JRPG) så slipper de også veldig billig unna da det er veldig mye "pre-rendering" + "tapet" triks, som vill si det du ser er ikke faktisk grafikk som rendres live men det er i realiteten er Bilder "tapesert i bakgrunnen" der du aldri kan hverken gå eller aggere på slik at du feks får en fysisk reakjson (sparke dytte til en stol eller at gress/busker beveger seg når du går gjennom osv), fysikk i realtime eksiterer sjeldtent i det hele tatt i disse spillene jeg tar eksempler fra, sum summarum så blir det da utrolig mye enklere å få alt til å se bra ut. Da er Zelda Breath of the Wild MYE mer imponerende der de har brukt mange andre type triks for å trykke det inn på så svak hardware (feks blood moon trikset). Endret 23. januar av simalarion
neutral22 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Angrer ikke på at jeg ventet på Nintendo og Xbox versjonene 🙂 Koser meg med spillet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå