Gjest f430c...02c Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden For ett års tid siden ble jeg kjent med en mann over nettet på grunn av felles interesse. Vi har ikke hatt mye kontakt den siste tiden, men i blant skriver han til meg når han har det vanskelig og trenger å lufte litt. Det er viktig å presisere at dette er ingen "romantisk" relasjon, vi har ingen interesse av hverandre på denne måten. Vedkommende har flere diagnoser. Han er også rett frem og har ikke filter, og der er ingenting som har hentydet at han føler noe annet for meg enn at jeg er en venn, bare slik at det er sagt. Jeg er en av få venner han har, når jeg tenker meg om er jeg usikker på om han har venner, med tanke på at han i blant kommer til meg for å lufte. Men, han har betrodd seg til meg på et nivå jeg er ukomfortabel med. Jeg ønsker ikke å utdype, men det er snakk om ganske voldsomme ting. Blant annet noe som er ulovlig her, men ikke der (han er fra et annet land), og som i følge de aller fleste sitt moralske kompass er komplett forkastelig (la oss si at for eksempel noe mange ser på som moralsk forkastelig er utroskap, kjøp eller salg av sex og lignende, disse tingene er barnemat i forhold til det han har betrodd seg til meg med). Jeg har ganske høy takhøyde for det meste, jeg er lite dømmende og det skjer at folk trekker mot meg og forteller meg mye rart, og det er både en velsignelse og en forbannelse. I dette tilfellet har jeg faktisk funnet ut at jeg har en grense for hva jeg kan akseptere, og jeg skulle ønske jeg ikke visste det han har betrodd seg til meg med. Ideelt sett ønsker jeg ikke mer kontakt med han. Men jeg får dårlig samvittighet, for jeg syns synd i han og tenker at når han tok en slik råsjans og åpnet seg om noe sånt, så er det veldig slemt av meg å gå. Hva hadde dere gjort? Nå er dette en relasjon på internett, og ikke i det virkelige liv, og i det virkelige liv hadde jeg droppet vedkommende og holdt meg langt unna. Men over nettet er ting annerledes - men jeg vet at han for han så betyr relasjonen vår mye. Ble litt rotete og kinkig, det her, men kanskje noen har et godt råd. Jeg får vondt i magen hver gang jeg får melding fra han nå. Anonymous poster hash: f430c...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå