tazdevil Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Noen som veit hvordan denne psu er Enermax 350w whisper series? Har en chieftec 360 idag men jeg får enermaxen av en kompis.
lavizh Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hørt Chieftec 360w er bedre, mer stabil. Men sikkert andre som har andre formeninger.
notarget Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Jeg har den strømforsyningen Enermax 350w whisper series. Den er bedre enn Chieftech sin, Enermax har veldig gode strømforsyninger. Og jeg anbefaler deg Enermax. Bytte i går over til en Antec 480W btw, snadder den også..
tazdevil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Takker for svaret. da putter jeg inn den for jeg synes chieftec sin er litt ustabil
lavizh Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Kutta ikke ut Microplex.no ut Enermax grunnet høye feilrater? eller tar jeg feil. De ble ihvertfall dumpet av dem.
feed Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Har selv en Enermax 460W. Funker fint den. Kan også justere hastigheten på viftene i psuen med en bryter festet bak. Den gav jeg jeg 1200,- for, men du får den nok for 1000,- over internett.
Dollar Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 3dfxcool har droppet Enermax pga høy feilrate og kompatiblitetsproblemer, ser den også er ute av sortimentet hos Microplex, så jeg antar det er en rød tråd her. Har selv hatt 2 enermax PSU'er, vært førnøyd med begge (selv om den ene ikke ville "starte" dual Athlonen min (ikke kompatiblet kom jeg frem til). Til prisen tror jeg likevel ikke jeg ville anbefalt Enermax til noen lenger, synes selv de er gode men det er nok av andre gode PSU'er også... uten faren for 'issues'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå