Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 07:55 Skrevet onsdag kl 07:55 På Raymans 30-årsdag minner Ubisoft om at serien ikke er død Les hele saken på Gamer.no»
simalarion Skrevet torsdag kl 07:12 Skrevet torsdag kl 07:12 (endret) Må legg igjen litt skryt på et av spillene fra serien her. Rayman Legends er jo legendarisk her hjemme. Det ser ikke ut til å ha noen ende selv om dette spillet er spilt dessidert mest på Switch. Spillet er ekstremt vansklig mot slutten, der er veldig varierende flotte brett, det har også "mini games" mine døtre spiller mye.. Mine 3 døtre spiller dette fortsatt etter alle disse årene, så til å med Mario Odysses & Zelda Breath of the wild må se seg slått på holdbarhet her.. Edit: Spillet er fra 2013 (?), min eldste datter spilte dette fra hun var rimelig liten (23 nå), som nevnt spiller alle fortsatt Rayman Legends https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_rayman_-legends_-1.17233310 Endret torsdag kl 07:19 av simalarion
Riboflavin' Skrevet i går, 15:58 Skrevet i går, 15:58 Jeg har gode minner fra Origins, tror faktisk jeg "100 prosenta" det. Kul artstyle, morsom, stort sett (tilsynelatende ihvertfall) akustisk musikk. Jeg datt ut av Legends etterhvert, men jeg tror det var fordi jeg gikk rett fra Origins til dette, og det ble kanskje litt vel mye Rayman på en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå