Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

undervektig\overvektig

Gjest 0322b...0b4

Anbefalte innlegg

Gjest 0322b...0b4
Skrevet

hvorfor har det blitt sånn at folk syns det er greit og mobbe overvektige mens dem som er undervektig tør man ikke si noe som helst til, som for eks mange sier at det er bare og slenke seg det til oss overvektgie men undervektige er det ikke lov og si at det er jo bare og spise mer 

er det så vanskelig å forstå at dem som sliter med overvekt sliter like mye eller mer med det pyskiske som undervektig

tror dere det virkelig hjelper og slenge drit til overvekgite da når det kommer til motivasjon for og gå ned i vekt? 

jeg har også intrykk av at få tallet tenker at undervektige også sliter med helsa kvinner mister mensen og blir dem syk så har dem ikke så bra immunforsvaret får man for eks kreft da er man ille ute, mens overvektige har et fett lag som beskytter mer 

man kan også ha dårlige gener eller gå på viktige medisiner som gir vekt økning ,jeg vet det er mange som da bare sier at det er dårlige unnskyldninger eller at det ikke stemmer 

Anonymous poster hash: 0322b...0b4

Videoannonse
Annonse
Gjest 0322b...0b4
Skrevet
Gjest 0322b...0b4 skrev (22 minutter siden):

hvorfor har det blitt sånn at folk syns det er greit og mobbe overvektige mens dem som er undervektig tør man ikke si noe som helst til, som for eks mange sier at det er bare og slenke seg det til oss overvektgie men undervektige er det ikke lov og si at det er jo bare og spise mer 

er det så vanskelig å forstå at dem som sliter med overvekt sliter like mye eller mer med det pyskiske som undervektig

tror dere det virkelig hjelper og slenge drit til overvekgite da når det kommer til motivasjon for og gå ned i vekt? 

jeg har også intrykk av at få tallet tenker at undervektige også sliter med helsa kvinner mister mensen og blir dem syk så har dem ikke så bra immunforsvaret får man for eks kreft da er man ille ute, mens overvektige har et fett lag som beskytter mer 

man kan også ha dårlige gener eller gå på viktige medisiner som gir vekt økning ,jeg vet det er mange som da bare sier at det er dårlige unnskyldninger eller at det ikke stemmer 

jeg er også lei av at alle overvektige blir feid over en kam hele tiden, selv om man er overvektig så betyr ikke det at alle sliter med helsa eller at alle sitter på ræva og orker ikke å gjøre noe som helst 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...