Gjest 0ab14...b8c Skrevet onsdag kl 19:42 Skrevet onsdag kl 19:42 Jeg har en butikkidé som kan dekke et hull i markedet ettersom det gjelder grønt skifte og det ikke er en lignende butikk i nærheten. Jeg har laget en enkel forretningside med sammendrag, markedsmuligheter, målgruppe, produkter, samfunnsmessig påvirkning, lønnsomhets potensiale og markedsføringsplan, samt en fremdriftsplan jeg har hjulpet til med å starte bedrifter før, men har alltid stoppet ved det finansielle da det er jobben min, så analyser og budsjett ++ har liksom vært noe jeg har gjort før. Føler jeg har kortet det ned også nok til at enhver saksbehandler kan lese gjennom uten at det skal være drog kjedelig. Jeg har rundt 200k i egenkapital, og kommer til å måtte låne rundt 1-1.5Mnok Samt produktene vil selges på kommisjon slik at jeg ikke har all verdens leverandørgjeld fra start og heller ofrer litt oppbygging av kapital i starten. Men er det egentlig noe mer man kan gjøre for å sikre sin sak? Føler liksom at jeg glemmer noe kanskje. jeg kommer til å søke hos både innovasjon norge og kommunen før jeg går til banken for et ordinært lån. Tips tas i mot med stor takk. Anonymous poster hash: 0ab14...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå