Diskusjon.no Skrevet fredag kl 16:30 Skrevet fredag kl 16:30 Torsdagens lansering av Nintendo Switch 2 ble ikke opplevelsen flere gamere hadde sett frem til. Les hele artikkelen på Tek.no her
GengarGeng Skrevet fredag kl 17:53 Skrevet fredag kl 17:53 (endret) Opplevde det samme med Elkjøp. Forhåndsbestilte første dagen, 4. April, forventet levering ble først 10. juni, så utsatt til 12. juni. 2 dager før release så jeg at de hadde fått den inn på butikklager hos Elkjøp i nabobyen, la inn enda en bestilling der, og fikk hentet på release i går. Hadde aldri fått den til release om jeg hadde venta på forhåndsbestillingen jeg la inn 4. juni. Lest at det har vært sånn overalt, Elkjøp, Power, Komplett. Synes det er altfor dårlig. Når man forhåndsbestiller skal man få på release, iværtfall om man forhåndsbestiller tidlig. Det er tullet at de har i butikklager, men at det ikke teller som forhåndsbestilling, ren bullshit. Dårlig praksis. Har man i hylla burde de i førsteomgang gå til de som faktisk har forhåndsbestilt, ikke til kunder som ikke engang har forhåndsbestilt. Det er jo helt håpløst. Ikke meningen å klage, fornøyd da jeg fikk til release. Men føler med alle som dette har gått utover, og alle som må vente tross forhåndsbestilling 😔 Når forhåndsbestilling reduserer sjansen for å få på release, så er vitsen borte. Kanskje på tide å skrote hele forhåndsbestillings ordningen når Norske butikker tydligvis ikke klarer å gjennomføre det. Endret fredag kl 17:57 av GengarGeng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå