Gå til innhold

xbox modding uten chip


eXpanium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flash bios. ikke kjøp chip, nyeste ava kommer med xlink innebygd og fra før ha den iptelefoni så er akkurat som xbox live :) . eneste forskjellen er at du nå slepper betale for spella, noe du må hvis du skal spelle xbox live.

Disse chippene som gjør at du kan velge mellom 2 bioser kan fort fucke hele xboxen din. Er 2 jeg vet om som modder xboxer, the_joker og waster. Tj er den beste der, han viste meg hva som kan skje med disse xboxene du kan switsje bios på. gpu blir svidd grunnet statisk elektrisitet.

Lenke til kommentar
Flash bios. ikke kjøp chip, nyeste ava kommer med xlink innebygd og fra før ha den iptelefoni så er akkurat som xbox live :) . eneste forskjellen er at du nå slepper betale for spella, noe du må hvis du skal spelle xbox live.

Disse chippene som gjør at du kan velge mellom 2 bioser kan fort fucke hele xboxen din. Er 2 jeg vet om som modder xboxer, the_joker og waster. Tj er den beste der, han viste meg hva som kan skje med disse xboxene du kan switsje bios på. gpu blir svidd grunnet statisk elektrisitet.

Hva pokker er det du prater om? Chip er og blir best, la den originale biosen ligge urørt og lodd inn en chip. Har loddet inn chipper i godt over 100 xboxer og aldri noe problem med noen av dem. Flashing av onboard bios derimot......

 

Problemer med statisk elektrisitet med chip??? Aldri hørt makan.....

Lenke til kommentar
Flash bios. ikke kjøp chip, nyeste ava kommer med xlink innebygd og fra før ha den iptelefoni så er akkurat som xbox live :) . eneste forskjellen er at du nå slepper betale for spella, noe du må hvis du skal spelle xbox live.

Disse chippene som gjør at du kan velge mellom 2 bioser kan fort fucke hele xboxen din. Er 2 jeg vet om som modder xboxer, the_joker og waster.  Tj er den beste der, han viste meg hva som kan skje med disse xboxene du kan switsje bios på.  gpu blir svidd grunnet statisk elektrisitet.

Hva pokker er det du prater om? Chip er og blir best, la den originale biosen ligge urørt og lodd inn en chip. Har loddet inn chipper i godt over 100 xboxer og aldri noe problem med noen av dem. Flashing av onboard bios derimot......

 

Problemer med statisk elektrisitet med chip??? Aldri hørt makan.....

STATISK ELEKTRISITET!!! :love::love::love:

Den var jammen original gitt! En ting er at den kan bli ødelagt av statisk elektrisitet MENS du setter på chippen men samme faren har du når du flasher ettersom du først må lodde ut en del og så lodde på plass igjen (kjenner ikke helt til fremgangsmåten...).

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for chip! :yes:

 

Edit: Skriveleif...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
MEd flashet box, har du også ødelagt muligheten for å kunne spille xbox live.

Med X-box Versioner som er ELDRE

en v.1.1 ødlegger du sjansen din til

å spille xbox live. :p v.1.0 og v.1.1

har 2 bioser.

 

Men det kan hende chip er best.

Det vet ikke jeg, for jeg flashet

min xbox og har forsåvidt

ikke noen problemer med den.

 

-tom

Endret av t2xg
Lenke til kommentar
Flash bios. ikke kjøp chip, nyeste ava kommer med xlink innebygd og fra før ha den iptelefoni så er akkurat som xbox live :) . eneste forskjellen er at du nå slepper betale for spella, noe du må hvis du skal spelle xbox live.

Disse chippene som gjør at du kan velge mellom 2 bioser kan fort fucke hele xboxen din. Er 2 jeg vet om som modder xboxer, the_joker og waster.  Tj er den beste der, han viste meg hva som kan skje med disse xboxene du kan switsje bios på.  gpu blir svidd grunnet statisk elektrisitet.

vel!

jeg og 4 kompiser har brukt waster for å flashe xboxene våre og det fungerer glimrende(han har vist flasha over 500 xboxer), men han har nå begynt og anbefalle chipp er rett og slett enklere mener han

,men etter vers 1.3 så er du nødt til å bruke chip på maskina for å ha mulighet for xbox live, vers 1.0-1.3 så kunne man lodde inn bryter på hoverkortet og legge inn vær sin bios på vær sin bryter stilling dermed kunne man spille live.

 

om man har en gammel maskin feks 1.3 så er det hipp som happ om man flasher eller chipper.

på versoner senere en dette så må man chippe og det er ikke dårlig det heller fungerer helt utmerket.

 

jeg har en vers 1.2 maskin som er flasha og sitter og koser meg på live med ghotam racing, dette har jeg gjort i ca 1 måned nå uten prob!

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...