Spillredaksjonen Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Kommentar: Veien er målet Jeg hadde vel spilt i drøye 20 timer i <em>Dark Souls</em> da jeg snublet over en trapp som ledet meg til et helt nytt område av Lordran. Var det bare meg, eller hadde utviklerne designet det slik at det var lett å gå glipp av? Jeg holder en knapp på det siste. Les hele saken på Gamer.no»
Moonbladewielder Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Fin kommentar! Progresjon i spill er kjempegøy når det bygger på nysgjerrighet og mysterier, så helt enig der. 1
JornHansen Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Moonbladewielder skrev (16 timer siden): Fin kommentar! Progresjon i spill er kjempegøy når det bygger på nysgjerrighet og mysterier, så helt enig der. Hyggelig du likte artikkelen min, og at du er enig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå