Gå til innhold

Fem ting du bør vite før du spiller Doom: The Dark Ages

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er særs sjelden jeg leser noe på norsk, og det jeg leser er gjerne tørt og kjedelig. Denne lekkerbisken her derimot, dæven å godt skrevet! Denne artikkelen fikk meg til å sette pris på språket vårt igjen - og også å huske på at jeg savner norske tegneserier.

Gode råd, ingen spoilere, strålende oversatt.

• Liker 1
codeluggage skrev:

Det er særs sjelden jeg leser noe på norsk, og det jeg leser er gjerne tørt og kjedelig. Denne lekkerbisken her derimot, dæven å godt skrevet! Denne artikkelen fikk meg til å sette pris på språket vårt igjen - og også å huske på at jeg savner norske tegneserier.

Gode råd, ingen spoilere, strålende oversatt.

Altså, begreper og konsepter var strålende oversatt. For eksempel ekstra bra at det ble satt en grense ved "armor" :)

Gleder meg virkelig til dette her og genialt ligger på Gamepass som jeg allerede har.

Eneste jeg ikke er superfan av er at man kan justere for mye på vanskelighets nivå. Det føles ut som man jukser og man mister litt respekt for fiender og bosser. Heller gjør at man blir belønnet for å spille vanskeligere, fremfor at det er null konsekvens for å spille på easy. Det gjør spillet mer tilgjengelig for alle, jeg ser den men... Slik Borderlands har løst det kan man velge nivå, men mindre loot og xp feks så må man da velge selv.

Men spillet lastes ned så morro blir det nok læll !! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...