Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du kjønnshår på din partner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gutensin skrev (22 minutter siden):

Hva synes du om kjønnshår? Liker du at din partner har det, evt litt frisert?

Selv synes jeg det er super- sexy

Kjønnshår er naturlig, nødvendig og har viktige funksjoner som mange ikke tenker på.
Det handler om beskyttelse av viktige organer, hygiene, fertilitet, temperatur, fuktighet osv.

Å frisere litt er ok, men å fjerne kjønnshår fullstendig gir assosiasjoner til pedofili eller skrullete jåleri på linje med botox, fillers eller silikon

• Liker 3
Gjest 51054...59c
Skrevet

Som med absolutt alt annet i verden, som det alltid har vært og alltid vil være.

Smaken er som baken, Delt.

Selv liker jeg glattbarbert. Har dog ikke noe i mot frisert, men full on bush er ikke attraktivt for meg.

På meg selv liker jeg også nybarbert, det henger nok sammen med at jeg liker å bli slikket på ballene og generelt litt grisete oral lek, Både giver og mottaker.

Var med ei typisk " vanilje" jente som bare likte ordinær sex (Misjonær/doggy)  og da hadde ikke hår gjort en flue fortred eller vært noe jeg hadde tenkt over, men med en gang man begynner å gjøre noe ekstra føler jeg at hår må gå, det blir ellers bare i veien og ekstra arbeid.

Anonymous poster hash: 51054...59c

Skrevet
Gjest 51054...59c skrev (På 5.5.2025 den 11.31):

Som med absolutt alt annet i verden, som det alltid har vært og alltid vil være.

Smaken er som baken, Delt.

Selv liker jeg glattbarbert. Har dog ikke noe i mot frisert, men full on bush er ikke attraktivt for meg.

På meg selv liker jeg også nybarbert, det henger nok sammen med at jeg liker å bli slikket på ballene og generelt litt grisete oral lek, Både giver og mottaker.

Var med ei typisk " vanilje" jente som bare likte ordinær sex (Misjonær/doggy)  og da hadde ikke hår gjort en flue fortred eller vært noe jeg hadde tenkt over, men med en gang man begynner å gjøre noe ekstra føler jeg at hår må gå, det blir ellers bare i veien og ekstra arbeid.

Anonymous poster hash: 51054...59c

Jeg må nok innrømme at hårene i seg selv tenner meg skikkelig. En god dusk som strutter,  gir meg inntrykk av en viril dame, litt leken og småfrekk,  i god forstand. 

• 4 måneder senere...
Gjest 526b6...1ea
Skrevet

Kjønnshår er sexy, og barbert er sexy. Jeg liker begge. Hva som er finest varierer også med anatomi og hårfarge. Kjønnshår kan gjøre musa mer tydelig i tights, det er ekstra sexy synes jeg. Er hun helt glatt da er streken foran lettere å vise fram i trange klær, det er utrolig sexy. Ellers er det ikke så stor forskjell tross alt, mus er alltid amazing.

Anonymous poster hash: 526b6...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...