Gjest 55e58...6e3 Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg jobber på Lagunen, og må parkere på kjøpesenteret. Jeg har en midlertidig kontrakt, så det har vært vanskelig å tegne abonnement på 70å nok i måneden. Fra Lagunens hjemmeside står det at det koster 295 kroner i døgnpris å stå der. På lørdag hadde jeg en 9 timers dag, og da makset jeg ut parkeringen. Nå har parklink forsøkt å trekke 339.25 nok, der overskytende er til parklink service charge. Jeg føler dette blir litt vel i overkant frekt, for først å annonsere 295 døgnpris, men utelate å nevne de ekstra kostnadene. Lurer på hva andre tenker her? Jeg vet at 44.25 nok ikke er mye penger, men når jeg må jobbe "gratis" i en dag for å parkere på min arbeidsplass, så må det være måte på. Ps: bor øde til der kollektivtransport ikke går, men det er en annen diskusjon. Anonymous poster hash: 55e58...6e3
Gjest 676f1...1b2 Skrevet 27. april Skrevet 27. april Heisann. Det står ganske tydelig på Time Park om denne serviceavgiften så tror ikke du kommer unna. Her kan nok noen andre svare bedre. Men ansatte på Lagunen skal ha muligheten til å få rabattert parkering betalt månedlig. Usikker på om det også gjelder for midlertidige ansatte, men hadde spurt sjefen eller servicedesken om råd. Anonymous poster hash: 676f1...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå