Johnw Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Johnw, nå skjedde dette rett etter jeg gjorde de endringene der. Se bildet. 😲 YouTube fungerte fint i sta. 😔 Prøv å gå til https://www.youtube.com/ først Endret 4. desember 2024 av Johnw 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 Johnw skrev (8 minutter siden): Fant et forum hvor dette problemet blir diskutert av en annen bruker: https://forums.malwarebytes.com/topic/292855-browser-guard-not-being-detected/ Jeg følgte den linkens råd. Da fungerte YouTube etter omstarten av pc'en.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 @Johnw, den introduksjonen sleit jeg med og følge. 😔 Klarte det med de bildene som ble vist der. 🙃
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 Virkelig, jeg sliter virkelig med og forstå fremgangen nå. Hvordan gjør man dette? Se bildet. 1
Johnw Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Virkelig, jeg sliter virkelig med og forstå fremgangen nå. Hvordan gjør man dette? Se bildet. Hopp over det innlegget, siden svaret er autogenerert. Følg instruksjonene som brukeren "Porthos" la til i innlegget sitt. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 (endret) Hvordan reinstallerer man en tidligere versjon? Det har jeg aldri gjort før. 🙄 Endret 4. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1
Johnw Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Hvordan installerer man en tidligere versjon? Det har jeg aldri gjort før. 🙄 Du vil vel få et alternativ med å installere den nyeste versjonen av programmet som personen i inlegget sier.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 Johnw skrev (6 minutter siden): Du vil vel få et alternativ med å installere den nyeste versjonen av programmet som personen i inlegget sier. Han sier og også at jeg skal velge nei, ikke ja. 🙄
Johnw Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Han sier og også at jeg skal velge nei, ikke ja. 🙄 Personlig tenker jeg at du kan bare reinstallere hele programmet ved å trykke ja. Det står "backs up your Premium license key to the desktop. You Will have the option to reinstall afterwards."
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2024 Forfatter Skrevet 4. desember 2024 Premium license key!! Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe sånt. Hvordan finner man den?
Johnw Skrevet 4. desember 2024 Skrevet 4. desember 2024 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Premium license key!! Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe sånt. Hvordan finner man den? Du skal kunne finne den på skrivebordet? (alstå: "C:\Users\%username%\Desktop") Endret 4. desember 2024 av Johnw lagt til sti
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 Johnw skrev (1 time siden): Du skal kunne finne den på skrivebordet? (alstå: "C:\Users\%username%\Desktop") Oki
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 @Johnw, jeg klarer ikke og finne den der Desktop greia som du snakker om. 😔 1
Johnw Skrevet 5. desember 2024 Skrevet 5. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): @Johnw, jeg klarer ikke og finne den der Desktop greia som du snakker om. 😔 Jeg ser du har fortsatt Malwarebytes på skrivebordet, har du reinstallert programmet med "Malwarebytes support tool" programmet?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 Johnw skrev (5 timer siden): Jeg ser du har fortsatt Malwarebytes på skrivebordet, har du reinstallert programmet med "Malwarebytes support tool" programmet? Malwarebytes support tool, den la ikke en snarvei på skriveboret.
Johnw Skrevet 5. desember 2024 Skrevet 5. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Malwarebytes support tool, den la ikke en snarvei på skriveboret. Prøv å åpne Malwarebytes
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 Johnw skrev (11 minutter siden): Prøv å åpne Malwarebytes Så vidre!!
Johnw Skrevet 5. desember 2024 Skrevet 5. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Så vidre!! du får altså samme problem med at scoren ligger på 90?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 Johnw skrev (Akkurat nå): du får altså samme problem med at scoren ligger på 90? Stemmer, fortsatt 90.
Johnw Skrevet 5. desember 2024 Skrevet 5. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Stemmer, fortsatt 90. Som noen andre sa i den Malwarebytes forumet så kan det hende at "Protection score" greia ikke er på 100 fordi programmet klarer ikke å se at "Browser-Guard" utvidelsen er installert på alle nettlesere. Senere i den tråden ser konklusjonen ut til å være at man kan bare ignorere at poeng-greia er på 90/100: Jeg vet egentlig ikke hva problemet kan være nå. Fra det jeg så tidligere i tråden her så virker det som at Pc-en din er i Windows "S-mode" (blokkerer kjøring av programmer som er lastet ned fra nettet) siden du får slike advarsler når du prøver å kjøre et program utenfor MS-store: Kanskje dette gjør at nettutvidelsen ikke blir funnet av Malwarebytes? Kanskje problemet er relatert til reinstalleringen av Firefox? (noe med profilene å gjøre?) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå