kake_fredrik Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) jeg har et ganwald fx5900 med 2.8ns minne! lurte på hvordan det ville gå å flashe det til 5950ultra? tempraturen i kabinettet ligger på 33grader! har orginal kjøler! hvordan flasher du kortet? og er det noe spessielt jeg burde tenke på? takker får alle svar! mvh Fredrik Endret 16. januar 2004 av kake_fredrik
sjøgren Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Det kan lønne seg og vente litt til ande folk har testa det ut, fordi det kan være en risk for at skjermkortet går til ****** og det er ikke no moro hvis du ikke har mange høvdinger da!!!
kake_fredrik Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Det kan lønne seg og vente litt til ande folk har testa det ut, fordi det kan være en risk for at skjermkortet går til ****** og det er ikke no moro hvis du ikke har mange høvdinger da!!! noen som har prøvd dette? vet ikke om jeg tør hvis jeg kan resikere å ødlege hele kortet!
sjøgren Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 jeg skal ihvertfall vente en liten stund til !!!!! burde du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå