MR SPEED Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli (endret) Innrømmer jeg hører på ACDC Endret 13. juli av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Vi innrømmer at vi drikker mye urge og cola i dag.🔋🔋🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Innrømmer steg fra 26 varmegrader til 27 varmegrader på litta stund det 100% seriøst 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Vi innrømmer at vi synes at det er herlig at det har begynt å skye over her i Bergen nå.☁️☁️
MR SPEED Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Innrømmer jeg sløset bort 500.kr på det i bilde 5 stikk👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (7 minutter siden): Innrømmer jeg sløset bort 500.kr på det i bilde 5 stikk👍 😋😋
November79 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Innrømmer at husarbeid er kjedelig, men det er deilig når man er ferdig med det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Forfatter Skrevet 30. juli Vi innrømmer at vi synes at det er hyggelig og koselig med husarbeid.🥰🥰
November79 Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi innrømmer at vi synes at det er hyggelig og koselig med husarbeid.🥰🥰 Dere er de første jeg har hørt si det, 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Forfatter Skrevet 30. juli November79 skrev (18 minutter siden): Dere er de første jeg har hørt si det, Vi liker godt å gjøre husarbeid sammen, så vi tar gjerne husarbeidet ditt også.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Vi innrømmer at vi har drukket vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet i går, 15:42 Skrevet i går, 15:42 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 30.7.2025 den 19.50): Vi liker godt å gjøre husarbeid sammen, så vi tar gjerne husarbeidet ditt også.😉😉 Inrømmer da dere kan gjerne komme til Fredrikstad hit… dere må ikke gjøre robot støvsugeren arbeidsledig da den ikke har noe jobb mere dere 2 tatt over da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:22 Forfatter Skrevet i går, 18:22 MR SPEED skrev (2 timer siden): Inrømmer da dere kan gjerne komme til Fredrikstad hit… dere må ikke gjøre robot støvsugeren arbeidsledig da den ikke har noe jobb mere dere 2 tatt over da Vi innrømmer at vi kunne tenkt oss å dratt til Fredrikstad en gang, vi synes at det høres ut som en fin og koselig by.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Innrømmer savner @Maskinfører i tråden å forumet nå 😢😢😢 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer savner @Maskinfører i tråden å forumet nå 😢😢😢 Vi innrømmer at vi er helt enige.
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Innrømmer savner @Maskinfører i tråden å forumet nå 😢😢😢 Er her jeg ? 😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Vi innrømmer at vi skal ut på fisketur om cirka en times tid.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Innrømmer halv våken har litt cola venter 4 til da 😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Vi innrømmer at vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå