Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars Vi innrømmer at vi spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 1
MR SPEED Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars (endret) Innrømmer må vente lege meg…. Jeg må teste å ladde meta quest 3 de klaga på vann dråper i ladde porten Endret 24. mars av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Forfatter Skrevet 24. mars Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå.
MR SPEED Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå. Inrømmer hvis jeg små slem kan lure dere å skrive exe bilde her ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Forfatter Skrevet 24. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Inrømmer hvis jeg små slem kan lure dere å skrive exe bilde her ❤️❤️❤️❤️ Vi Innrømmer at vi Elsker dette Beatlesbildet der.♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) innrømmer den skrivekløøa er til bake 😝😝😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars MR SPEED skrev (8 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) innrømmer den skrivekløøa er til bake 😝😝😝 Vi innrømmer at vi ser det.😉😉
Skjelvgråt Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars 13 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå. Fordi dere har bedre døgnrytme? Innrømmer at jeg enda ikke har kommet igang med rydding og vasking 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars Skjelvgråt skrev (1 minutt siden): Fordi dere har bedre døgnrytme? Innrømmer at jeg enda ikke har kommet igang med rydding og vasking Nei det er fordi vi ønsker å ta det litt mer med ro på natten, fordi det fort kan bli litt mye mas i trådene her på kveldstid.😊😊☺️☺️
MR SPEED Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars (endret) Innrømmer den iskaffen smakte nååååå myyyye kofein nå ❤️❤️❤️❤️ https://www.tinehandel.no/produkt/tine-iskaffe-caffe-gosto-brasileiro-330-ml-132.html sove litte i natt Endret 26. mars av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Vi innrømmer at det var godt med kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Forfatter Skrevet 4. april Vi innrømmer at vi har spist nøtter nå i natt.🥜🥜😋😋
Sviskepott Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg innrømmer å bare ha spist ei skive brød med makrellitomat på i dag og jeg begynner å bli sulten igjen. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai Vi innrømmer at vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Innrømmer kjøpt valv indexs å HTC VIVE XR Elite inkl Deluxe Pack ene fra Amazonas usa andre fra komplett da 27000kr 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Forfatter Skrevet 10. juli Vi innrømmer at vi er opptatte med Beatlesmaratonen vår nå.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli MR SPEED skrev (1 time siden): Innrømmer kjøpt sushi igjen oxo forje uke 😊 Vi innrømmer at vi synes at sushi er nam nam.🍣🍣😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå