Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Skrevet 31. desember 2024 VULPES ZERDA skrev (2 minutter siden): Jeg får vondt i hjertet mitt i dag, på grunn av dyrene og fuglene som blir skremt av fyrverkeriet. Vi tenker også på dyrene og fuglene som blir skremte av fyrverkeriet. 1
MR SPEED Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar VULPES ZERDA skrev (16 timer siden): Jeg får vondt i hjertet mitt i dag, på grunn av dyrene og fuglene som blir skremt av fyrverkeriet. Var nesten ikke fyrverkeri her i Fredrikstad i natt går trur mener jeg lest det forbudt noe i den dur var 2 til 3 smell i går 👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Vi innrømmer at vi håper og ønsker at 2025 blir et fint og godt år.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Vi innrømmer at vi har måkt snø i dag også.♠️♠️❄️❄️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar Vi Innrømmer at vi ikke kan fordra snø.❄️❄️☹️☹️👎👎
MR SPEED Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Innrømmer ACDC Å BACK IN BLACK ER FAVORITTER 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Vi Innrømmer at vi Digger AC/DC.😍😍🤩🤩
MR SPEED Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi Innrømmer at vi Digger AC/DC.😍😍🤩🤩 Innrømmer RIFF RAFF er en bra ACDC sang 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Vi Innrømmer at vi drikker vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Innrømmer ønsker mere snø nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er dere 2 enig der CC MERE SNØ😝😝😜😜🤪🤪 1
Taylor Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Jeg innrømmer at for første gang i livet mitt er jeg uten depresjon og angst 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Forfatter Skrevet 7. januar Vi innrømmer at vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar Vi innrømmer at vi vil ha plussgrader og mildvær nå.
MR SPEED Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Innrømmer leste det over CC uenig der @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Innrømmer leste det over CC uenig der @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi innrømmer å si at det har du lov til.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar Vi innrømmer at vi synes at det er ganske irriterende at forumet her laster tregt opp nå.☹️☹️👎👎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå