Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Gjør jobben nåå åååå kjøpe den nå , kan hende ikkke sikkert den går opp i prise husker dere de 2 viftene fikk billig på vinteren prisen gikk jo opp på sommeren da jeg gjorde en GOOD deal der da 👍 Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvilke butikker som har den?? For vi bestiller ikke fra nettet vet du.😊😊
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at du blir Tor med Hammeren nå.😉😉🥰🥰 Ja heter ikke Tor men blir en annen med hammer,n også har jeg ett annet navn det brukes med Hagla 😉😉🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): 👍👍👍👍👍 Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja heter ikke Tor men blir en annen med hammer,n også har jeg ett annet navn det brukes med Hagla 😉😉🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker at nå kan du dra på fest i Hammerfest sammen med snekkerne, for det er dit snekkere drar på fest.🤣🤣🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvilke butikker som har den?? For vi bestiller ikke fra nettet vet du.😊😊 Er butikken Kitchn i Bergen cc 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er butikken Kitchn i Bergen cc Kult, den butikken er Cassidy Tvillingene ofte innom i Bergen.
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 1
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at nå kan du dra på fest i Hammerfest sammen med snekkerne, for det er dit snekkere drar på fest.🤣🤣🥰🥰 Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍
MR SPEED Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk 1
MR SPEED Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken Cassidy Tvillingene har opplevd å ha truffet på fulle 12-13 åringer i Bergen, og det er vondt og trist å se. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Skrevet 18. mars 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk Øy Nils trenger ikke batteri har bajonettsag batteridrill og muttertrekker alt er nøye gjennomtenkt har 3 batterier til detta og 3 ladere roter bort ser du
Maskinfører Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå