Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ringte min tante på Torsdagskvelden og og ville snakke men da hadde hun besøk spurte om hun kunne ringe meg på Fredag det gjorde hun ikke tror jeg skal kutte kontakten med slekta tvert og selge huset til pappa siden jeg må bo oppå slekta 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ringte min tante på Torsdagskvelden og og ville snakke men da hadde hun besøk spurte om hun kunne ringe meg på Fredag det gjorde hun ikke tror jeg skal kutte kontakten med slekta tvert og selge huset til pappa siden jeg må bo oppå slekta Vi synes at dette var trist å høre. Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi synes at dette var trist å høre. ♥️♥️ Ja det var trist klarer hun og ringe andre venninner så klarer hun og ringe meg også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 41 minutter siden Forfatter Skrevet 41 minutter siden Mekanismen på min 206 Churchill Trap Hagle må files litt 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Mekanismen på min 206 Churchill Trap Hagle må files litt 😀 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det var trist klarer hun og ringe andre venninner så klarer hun og ringe meg også ❤️❤️ Vi er helt enige.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå