Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Forumet hengte seg opp når vi skulle poste i sted, så derfor ble det dobbeltpost.😉😉 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Forumet hengte seg opp når vi skulle poste i sted, så derfor ble det dobbeltpost.😉😉 Det går bra ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det går bra ❤️❤️ ♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): https://www.tv2.no/video/nyheter/dette-skjer-hvis-du-tar-telefonen/cpMJHQi6bl-20301513?abgroup=neste1b @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Dere trykk på linken å høre på hva de sier der sorry litt hard svindel tlf med lange tlf nr viktig IKKE trykk på tallenepå mobilen da de har ringt meg mange ganger da blokerer de fort 😡ikke sint de ringer for lure penger fra dere🥲 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Dere trykk på linken å høre på hva de sier der sorry litt hard svindel tlf med lange tlf nr viktig IKKE trykk på tallenepå mobilen da de har ringt meg mange ganger da blokerer de fort 😡ikke sint de ringer for lure penger fra dere🥲 Vi trykker aldri på sånt. 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (20 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Dere trykk på linken å høre på hva de sier der sorry litt hard svindel tlf med lange tlf nr viktig IKKE trykk på tallenepå mobilen da de har ringt meg mange ganger da blokerer de fort 😡ikke sint de ringer for lure penger fra dere🥲 Takk for info 😀 2
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Se her gode tilbud https://www.platekompaniet.no/salg/hostsalg 👍👍 1
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) @Maskinfører vet dere cc ike handler på net tar dere med for det https://www.comfyballs.no/butikk/pakketilbud/cotton-bestselger-mix-10-stk/?utm_source=performission&utm_medium=cpo&utm_campaign=VG Deals&tmt_data=bf92cd83-b4eb-40c1-a502-72e6dbe01d31&tmt_ufp=de80f3a93343d9b69aa97499ba7e81980400afa490c1de65ddfdc4b39cb95302 ikke kjøpe der da lureri nesten Endret 2 timer siden av MR SPEED 1 1
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden sier det Her, jeg skjønner ikke noe hadde angst etter et anfall da tok på meg vr meta quast 2 å meta quast 3 da gikk angsten nesten vekk nesten skjønner ikke en dritt der hæææææ??????? 1
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (11 minutter siden): @Maskinfører vet dere cc ike handler på net tar dere med for det https://www.comfyballs.no/butikk/pakketilbud/cotton-bestselger-mix-10-stk/?utm_source=performission&utm_medium=cpo&utm_campaign=VG Deals&tmt_data=bf92cd83-b4eb-40c1-a502-72e6dbe01d31&tmt_ufp=de80f3a93343d9b69aa97499ba7e81980400afa490c1de65ddfdc4b39cb95302 ikke kjøpe der da lureri nesten Okay 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Se her gode tilbud https://www.platekompaniet.no/salg/hostsalg 👍👍 MR SPEED skrev (2 timer siden): sier det Her, jeg skjønner ikke noe hadde angst etter et anfall da tok på meg vr meta quast 2 å meta quast 3 da gikk angsten nesten vekk nesten skjønner ikke en dritt der hæææææ??????? Maskinfører skrev (2 timer siden): Okay 😀 Vi handler aldri på nett så vi lar oss ikke lure av sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå