MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Du viser oss alt du har Du fortsetter å danse, og rommet blir varmt Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du sier du vil ta en tur Festen har nettopp begynt, vi slipper deg inn Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Du fortsetter å si at du vil være min en stund Du ser fancy ut, og jeg liker stilen din Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du viser oss alt du har Baby, baby, det er ganske mye Og du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden MR SPEED skrev (25 minutter siden): Du viser oss alt du har Du fortsetter å danse, og rommet blir varmt Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du sier du vil ta en tur Festen har nettopp begynt, vi slipper deg inn Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Du fortsetter å si at du vil være min en stund Du ser fancy ut, og jeg liker stilen din Du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du viser oss alt du har Baby, baby, det er ganske mye Og du driver oss ville, vi driver deg til vanvidd Du fortsetter å rope, du fortsetter å rope Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag Jeg vil rocke og rulle hele natten og feste hver dag
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden kjønte dere hvem sang ble over satt på norsk 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi var litt for opptatte til å finne det ut.😉😉
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi var litt for opptatte til å finne det ut.😉😉 Ha ha skrive i forumet for full guffe har dere satt inn 9 gir spamme forumet all løst dere har ikke lært det av meg men av dere 2 elsker det dere skriver ❤️❤️ nå 😎😎 Endret 7 timer siden av MR SPEED 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hihi...jeg har aldri drevet på med råkking og rulling noen gang...på norsk. 🤣 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Hihi...jeg har aldri drevet på med råkking og rulling noen gang...på norsk. 🤣 Vet du hvem sang det er snuppa mi svaret kommer i kveld 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) IKKE RØPE MEG NÅ ☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden MR SPEED skrev (3 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) IKKE RØPE MEG NÅ ☹️ MR SPEED skrev (3 timer siden): Vet du hvem sang det er snuppa mi svaret kommer i kveld Sviskepott skrev (5 timer siden): Hihi...jeg har aldri drevet på med råkking og rulling noen gang...på norsk. 🤣 Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 47 minutter siden Forfatter Skrevet 47 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå