Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (8 timer siden): Fin og god mandagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Noe brunt fløy over veien også når jeg kom nærmere så så jeg ett hode som stakk opp lang veikanten og det var ett rådyr folk burde tatt det pent på Undrumsdalsveien rådyret skal være glad det var jeg som kjørte 😀 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️ Fin og god mandag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (9 minutter siden): Noe brunt fløy over veien også når jeg kom nærmere så så jeg ett hode som stakk opp lang veikanten og det var ett rådyr folk burde tatt det pent på Undrumsdalsveien rådyret skal være glad det var jeg som kjørte 😀 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Fin og god mandag ❤️❤️ ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå