Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Stemmer blankt nå Vi gjetter at det blir det samme fra oss også.
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): Hvil du se ho er ekt…..e jeg synes ho ser stygg ut sorry katta de ser penere ut da @Maskinfører Advarer deg dere vi oss sorry att jeg ikke liker ho 😢😢 Usj nei 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (11 minutter siden): Usj nei Maskinfører skrev (14 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Er du dere ofte kvalme De her virker jeg har brukt nå ble bedre nå 189.kr de er vert prisen 😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Er du dere ofte kvalme De her virker jeg har brukt nå ble bedre nå 189.kr de er vert prisen 😁 Vi er ikke ofte kvalme heldigvis, men vi takker for tipset. Da skal vi spørre etter disse på apoteket neste gang vi er kvalme.👨🦰👩🦰👍👍
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi er ikke ofte kvalme heldigvis, men vi takker for tipset. Da skal vi spørre etter disse på apoteket neste gang vi er kvalme.👨🦰👩🦰👍👍 Dere må kjøpe en eske til vær twiling bånda må ha på vær hnd ledd går ikke IKKE Dele en eske må ha 2 bånd CC OK😁 brukt 2 ganger da 👍 1
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars (endret) Da hadde angst annfall så spiste jeg ikke …..litte lyst mat men etter namn de bånda virker virkelig bra. Endret 12. mars av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Da hadde angst annfall så spiste jeg ikke …..litte lyst mat men etter namn de bånda virker virkelig bra. MR SPEED skrev (18 minutter siden): Dere må kjøpe en eske til vær twiling bånda må ha på vær hnd ledd går ikke IKKE Dele en eske må ha 2 bånd CC OK😁 brukt 2 ganger da 👍 Tusen Takk, for tipset. Det skal vi huske på.👨🦰👩🦰👍👍
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Ser forum veldig bra med meta quest 3 hjemom de da bra linser der 😁😁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ser forum veldig bra med meta quest 3 hjemom de da bra linser der 😁😁 Vi forstår at du har blitt hektet på Meta Quest 3 nå.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Vi forstår at du har blitt hektet på Meta Quest 3 nå.🥰🥰 Først leon kennedy 2
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Først leon kennedy 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ♥️♥️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Riktig good natt @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Riktig good natt @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Vi ønsker deg en Godnatt SPEEDY.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (34 minutter siden): Riktig good natt @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Riktig good natt 1
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå