Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (21 minutter siden): Oss også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Men må lade mobilen nå snakkes sener ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): ❤️❤️ Men må lade mobilen nå snakkes sener ❤️❤️ Ja det gjør vi, vi snakkes senere. Det er viktig å lade mobilene.📱📱🔋🔋 2
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Ja det gjør vi, vi snakkes senere. Det er viktig å lade mobilene.📱📱🔋🔋 Ja det er det snakkes ❤️❤️📱📱📱📱📱📱🔋🔋🔋🔋🔋🔋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det snakkes ❤️❤️📱📱📱📱📱📱🔋🔋🔋🔋🔋🔋 Vi ønsker deg en fin og god onsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdagsmorgen.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god onsdagmorgen ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god onsdagmorgen ❤️❤️ Tusen Takk, vi håper at dere får en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Tusen Takk, vi håper at dere får en fin og god onsdag.♥️♥️ Bare koselig selv takk håper dere får en fin og god onsdag også ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig selv takk håper dere får en fin og god onsdag også ❤️ ❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våres også ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja våres også ♥️♥️ Tusen Takk, det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars (endret) THE A TEAM BRA SERIE https://no.m.wikipedia.org/wiki/The_A-Team Endret 5. mars av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): THE A TEAM BRA SERIE https://no.m.wikipedia.org/wiki/The_A-Team 👨🦰👩🦰👍👍 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Tusen Takk, det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Bare koselig ja vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (11 minutter siden): Bare koselig ja vi også ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Bare koselig selv takk vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️ ♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det lukter kloakk i bilen din 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bare koselig selv takk vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️ ♥️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Endret 5. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Kassettspiller Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars (endret) Maskinfører skrev (13 minutter siden): Det lukter kloakk i bilen din 😀 Jeg er ikke fra frelsesarmeen Jeg er FRA MEG SELV! 100% noe jeg kunne sagt✨😂 Endret 5. mars av Kassettspiller 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke fra frelsesarmeen Jeg er FRA MEG SELV! 100% noe jeg kunne sagt✨😂 Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld.🥰🥰 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå