Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god Torsdag ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Kassettspiller skrev (På 25.2.2025 den 22.24): Tja, bedre det en å kutte dem av på saga Det har jeg gjort 😉 2
Kassettspiller Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (33 minutter siden): Det har jeg gjort 😉 Jeg vet 🥲 Au 2
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Jeg vet 🥲 Au Ja men fikk heldigvis sydd den på igjen 😀 2
Kassettspiller Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja men fikk heldigvis sydd den på igjen 😀 Ja Men auuuu 2
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Ja Men auuuu Ja var vondt det ☹️ 1
Kassettspiller Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja var vondt det ☹️ Har du skadet deg mer? 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Kassettspiller skrev (2 timer siden): Har du skadet deg mer? Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja var vondt det ☹️ Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja Men auuuu Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja men fikk heldigvis sydd den på igjen 😀 Kassettspiller skrev (3 timer siden): Jeg vet 🥲 Au Maskinfører skrev (3 timer siden): Det har jeg gjort 😉 Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god Torsdag ❤️❤️ MR SPEED skrev (5 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god torsdagskveld ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere også en fin og god torsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Gamle Pusebilder Jeg tror hun som ser mot oss er Frida også er det Maja 😻😻❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Gamle Pusebilder Jeg tror hun som ser mot oss er Frida også er det Maja 😻😻❤️❤️ 😻😻😻😻 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻😻😻 Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 😻😻😻😻😻😻 Ja det er jo også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 😻😻😻😻😻😻 Ja det er jo også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå