Maskinfører Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi synes at denne er kul også.😎😎🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (59 minutter siden): Vi synes at den der er megakul.😎😎🥰🥰
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Åssen går det med deg og valpen @Trippelure ? 🐶🐶🐶 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Vi savner også @Trippelure og Alfred.🐶🐶🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Vi savner også @Trippelure og Alfred.🐶🐶🥰🥰 Ja vi gjør det 🐶🐶🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja vi gjør det 🐶🐶🥰🥰 ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (2 timer siden): Åssen går det med deg og valpen @Trippelure ? 🐶🐶🐶 Vi får aldri se han igjen da @Trippelure da samme med att jeg drikker øl nei det smaker beskt å pyton øl da 👎😵💫 nei takk 2
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar (endret) MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi får aldri se han igjen da @Trippelure da samme med att jeg drikker øl nei det smaker beskt å pyton øl da 👎😵💫 nei takk Ja jeg begynner virkelig og lure ikke innlogget siden 20 Oktober 2024 🙁🐶 og ikke deltatt siden 22 Juni 2024 Endret 11. februar av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg begynner virkelig og lure ikke innlogget siden 20 Oktober 2024 🙁🐶 og ikke deltatt siden 22 Juni 2024 9 måneder faktisk rart at folk klarer og holde seg borte så lenge ? 🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Vi tror heller ikke at vi får se Trippelure igjen her på Diskusjon.
MR SPEED Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Maskinfører skrev (20 minutter siden): 9 måneder faktisk rart at folk klarer og holde seg borte så lenge ? 🤔 Søk opp @Trippelure i forumet…. der står det åsen han har det….. trur han å slitter med angst samme som meg har jeg angst orker jeg ikke forumet her samme med @Trippelure sorry det @Trippelure Endret 11. februar av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Søk opp @Trippelure i forumet…. der står det åsen han har det….. trur han å slitter med angst samme som meg har jeg angst orker jeg ikke forumet her samme med @Trippelure sorry det @Trippelure Vi tenker at du har rett der angående Trippelure.
MR SPEED Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi tenker at du har rett der angående Trippelure. Ha ha der ser vi dyrt det er i norge 👍👍 Svenske handel 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar MR SPEED skrev (7 timer siden): Søk opp @Trippelure i forumet…. der står det åsen han har det….. trur han å slitter med angst samme som meg har jeg angst orker jeg ikke forumet her samme med @Trippelure sorry det @Trippelure Ja jeg vet det men han burde vært bedre nå ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): Ha ha der ser vi dyrt det er i norge 👍👍 Svenske handel Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja jeg vet det men han burde vært bedre nå ? Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ God og fin Tirsdag tilbake ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (4 timer siden): God og fin Tirsdag tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi sender våretanker og våreklemmer til deg.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå