Maskinfører Skrevet 31. oktober Forfatter Skrevet 31. oktober Ringte min tante på Torsdagskvelden og og ville snakke men da hadde hun besøk spurte om hun kunne ringe meg på Fredag det gjorde hun ikke tror jeg skal kutte kontakten med slekta tvert og selge huset til pappa siden jeg må bo oppå slekta 1 1
Maskinfører Skrevet 31. oktober Forfatter Skrevet 31. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ringte min tante på Torsdagskvelden og og ville snakke men da hadde hun besøk spurte om hun kunne ringe meg på Fredag det gjorde hun ikke tror jeg skal kutte kontakten med slekta tvert og selge huset til pappa siden jeg må bo oppå slekta Vi synes at dette var trist å høre. Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 31. oktober Forfatter Skrevet 31. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi synes at dette var trist å høre. ♥️♥️ Ja det var trist klarer hun og ringe andre venninner så klarer hun og ringe meg også ❤️❤️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Mekanismen på min 206 Churchill Trap Hagle må files litt 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (10 minutter siden): Mekanismen på min 206 Churchill Trap Hagle må files litt 😀 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det var trist klarer hun og ringe andre venninner så klarer hun og ringe meg også ❤️❤️ Vi er helt enige.🥰🥰 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi er helt enige.🥰🥰 Ja det er bra 🥰🥰 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det er bra 🥰🥰 Vi ønsker deg en fin og god lørdagsmorgen.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god lørdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god Lørdagsmorgen ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fin og god Lørdagsmorgen ❤️❤️ ♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (13 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 1. november Skrevet 1. november (endret) 30 januar 1973 til 2 desember 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ikke sittere det her blir veldig glad hvis dere ikke gjør det da 💚💚💚💚 Endret 1. november av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Vi bestemmer selv om vi vil sitere eller ikke, og du siterer like my som oss her inne. 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Fin og god lørdagskveld ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (20 minutter siden): Fin og god lørdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. november Forfatter Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november Skrevet 2. november Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå