Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere må skrive litt ikke bare de hjertene vær dag plz da 1
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Hvis dere skriver litt ikke bare hjerter kan dere få LEGO LINKER de jeg får jeg i gmail veldig mye da CC 2
Maskinfører Skrevet 28. oktober Forfatter Skrevet 28. oktober Da er dekka mine på vei fikk Sporing fra Postnord 😀 Avsender DELTICOM AG RD 55801717 23758 OLDENBURG Mottaker 3157 Barkåker 1
Maskinfører Skrevet 28. oktober Forfatter Skrevet 28. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Ja våre også ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Da er dekka mine på vei fikk Sporing fra Postnord 😀 Avsender DELTICOM AG RD 55801717 23758 OLDENBURG Mottaker 3157 Barkåker MR SPEED skrev (3 timer siden): Hvis dere skriver litt ikke bare hjerter kan dere få LEGO LINKER de jeg får jeg i gmail veldig mye da CC MR SPEED skrev (4 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere må skrive litt ikke bare de hjertene vær dag plz da Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere må skrive litt ikke bare de hjertene vær dag plz da Hvis det kommer litt mindre bilder på en gang, da orker vi å skrive også.
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Hvis det kommer litt mindre bilder på en gang, da orker vi å skrive også. Ok da lover sette pause på bildene til fredag lørdag kommer noen bilder vet ikke åsen de blir er for mørkt nå lover bilder da må teste det blander denne verden å vr verden da ses da hadde CC 😢😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED skrev (14 minutter siden): Ok da lover sette pause på bildene til fredag lørdag kommer noen bilder vet ikke åsen de blir er for mørkt nå lover bilder da må teste det blander denne verden å vr verden da ses da hadde CC 😢😢 Vi Elsker dette Beatlesbildet her.♥️♥️♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. oktober Forfatter Skrevet 28. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKLbmrJxHJNDBFPzHkKZLRjpxrbsgKMNXkfBVqfktZLhZNgMVWTHnsdQGDXXzdxmBzKQ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED skrev (11 minutter siden): https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKLbmrJxHJNDBFPzHkKZLRjpxrbsgKMNXkfBVqfktZLhZNgMVWTHnsdQGDXXzdxmBzKQ
Maskinfører Skrevet 28. oktober Forfatter Skrevet 28. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Maskinfører skrev (2 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 29. oktober Forfatter Skrevet 29. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå