Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 11:57 Skrevet mandag kl 11:57 Maskinfører skrev (8 timer siden): Fin og god mandagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet mandag kl 19:30 Forfatter Skrevet mandag kl 19:30 Noe brunt fløy over veien også når jeg kom nærmere så så jeg ett hode som stakk opp lang veikanten og det var ett rådyr folk burde tatt det pent på Undrumsdalsveien rådyret skal være glad det var jeg som kjørte 😀 1
Maskinfører Skrevet mandag kl 19:31 Forfatter Skrevet mandag kl 19:31 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️ Fin og god mandag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:40 Skrevet mandag kl 19:40 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Noe brunt fløy over veien også når jeg kom nærmere så så jeg ett hode som stakk opp lang veikanten og det var ett rådyr folk burde tatt det pent på Undrumsdalsveien rådyret skal være glad det var jeg som kjørte 😀 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Fin og god mandag ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Da får jeg bestille nytt hjullager foran høyre side 😀 1
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Da får jeg bestille nytt hjullager foran høyre side 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Hilux må være dårlige greier første gang jeg ser en pickup på flaket til en Redgo bil som regel har de kollidert denne hadde motorstopp på E18 😀 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Flere patruljer har rykket ut Politiaksjon på Barkåker. 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Flere patruljer har rykket ut Politiaksjon på Barkåker. Veldig spesielt for er hjemstedet mitt her er det fredelig og rolig 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Veldig spesielt for er hjemstedet mitt her er det fredelig og rolig Maskinfører skrev (2 minutter siden): Flere patruljer har rykket ut Politiaksjon på Barkåker. Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hilux må være dårlige greier første gang jeg ser en pickup på flaket til en Redgo bil som regel har de kollidert denne hadde motorstopp på E18 😀 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Plugging av dekket var vellykket 😀 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Sånn da er nytt hjullager÷ noe småtteri bestilt Hjullager Girkassefeste og en bitspipe ble dyrt detta 1 233,- neida det var ikke dyrt heldigvis har vi verksted med presse så å skifte det er gratis 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da er nytt hjullager÷ noe småtteri bestilt Hjullager Girkassefeste og en bitspipe ble dyrt detta 1 233,- neida det var ikke dyrt heldigvis har vi verksted med presse så å skifte det er gratis 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (2 timer siden): Plugging av dekket var vellykket 😀 ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå