MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @MR SPEED liker en konsoll som jeg ikke liker. 🥴🥴 Nei er halo jeg liker ❤️❤️😍😍👍👍 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god natt.🥰🥰 Fin og god natt 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (41 minutter siden): Fin og god natt 🥰🥰 Vi ønsker deg en fin og god onsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Litt sint postet da. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da! 😌 Du Mr-$ er sikkert i Drømmeland når denne posten ble postet. Uansett, hvilken tid du ser denne så får du ha en trivelig tur i Drømmeland. ☺️🤗🙃 Skal selv snart ta kvelden snart. 😴🥱💤 MR SPEED skrev (1 time siden): Nei er våken angsten min har snudd døgn rytmen opp ned vå om natta sover på dagen SprengeMobil skrev (4 timer siden): God natt til deg, og sov godt! Vi ønsker dere også en fin og god mandagsmorgen.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Ønsker dere 2 good fredag lykke til med å ønske CC ❤️❤️😊😊👍👍😍😍🥰🥰🤪🤪😝😝😜😜 2 en til vær teknisk twiling 😎😎 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god onsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Fin og god onsdagsmorgen ❤️❤️ Sviskepott skrev (4 timer siden): God Lillelørdag til samtlige i tråden. MR SPEED skrev (7 timer siden): Ønsker dere 2 good fredag lykke til med å ønske CC ❤️❤️😊😊👍👍😍😍🥰🥰🤪🤪😝😝😜😜 2 en til vær teknisk twiling 😎😎 Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ble oppringt fra Sykehuset med beskjed om at lagrene mine er tomme for Magnesium så det har jeg kjøpt det var noe årsaken til slapphet 😀 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ja ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (1 time siden): Ble oppringt fra Sykehuset med beskjed om at lagrene mine er tomme for Magnesium så det har jeg kjøpt det var noe årsaken til slapphet 😀 @Maskinfører Ja, druer inneholder magnesium.😊😊😊😊😊 Druer er en kilde til flere mineraler, inkludert magnesium, i tillegg til vitaminer og antioksidanter. Ifølge Nutrilett, inneholder druer blant annet: Vitamin A, B6, C og folsyre. Mineralene fosfor, jern, kalsium, kalium, magnesium og selen. Diett.no oppgir at 100 gram druer inneholder omtrent 9 mg magnesium. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (39 minutter siden): @Maskinfører Ja, druer inneholder magnesium.😊😊😊😊😊 Druer er en kilde til flere mineraler, inkludert magnesium, i tillegg til vitaminer og antioksidanter. Ifølge Nutrilett, inneholder druer blant annet: Vitamin A, B6, C og folsyre. Mineralene fosfor, jern, kalsium, kalium, magnesium og selen. Diett.no oppgir at 100 gram druer inneholder omtrent 9 mg magnesium. Maskinfører skrev (1 time siden): Fin og god onsdag ja ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ble oppringt fra Sykehuset med beskjed om at lagrene mine er tomme for Magnesium så det har jeg kjøpt det var noe årsaken til slapphet 😀 Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (12 minutter siden): 😜😜
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (6 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): 😜😜 😎😎😎😎 1
Maskinfører Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Maskinfører skrev (11 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå