Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Ja liv er det har sånn varsellys på taket Entreprenørbil detta ❤️👍😀😀 Maskinfører skrev (1 time siden): Fin og god 2 pinsedagmorgen ❤️❤️ Gouldfan skrev (3 timer siden): Se der ja, da vet vi at det er liv i deg. God bedring og bra at taklysa virker igjen. ♥️👍🙂 Vi ønsker dere en fin og god 2.pinsedag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Gouldfan skrev (7 timer siden): Se der ja, da vet vi at det er liv i deg. God bedring og bra at taklysa virker igjen. ♥️👍🙂 Ja liv er det har sånn varsellys på taket Entreprenørbil detta ❤️👍😀😀 2
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Det er noe dritt og være strømtom og ingen jeg kan få tak i helle ☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Ja liv er det har sånn varsellys på taket Entreprenørbil detta ❤️👍😀😀 Maskinfører skrev (1 time siden): Det er noe dritt og være strømtom og ingen jeg kan få tak i helle ☹️ Vi ønsker deg en fin og god 2.pinsedagkveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god 2.pinsedagkveld.♥️♥️ Ja det er i alle fall ikke noe god pinse her for bilen er tom for strøm 😕 men dere kan ha en god pinse da ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er i alle fall ikke noe god pinse her for bilen er tom for strøm 😕 men dere kan ha en god pinse da ❤️❤️ Vi har en fin og god pinse.🥰🥰🕊️🕊️ Men vi tenker at det må være skikkelig kjipt for deg at bilen er tom for strøm.☹️☹️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Vi har en fin og god pinse.🥰🥰🕊️🕊️ Men vi tenker at det må være skikkelig kjipt for deg at bilen er tom for strøm.☹️☹️ Det er bra og høre 🥰🥰 ja det er jo det og ingen som gidder og komme heller spurte en kamerat og han sa bare hææ også la han på så nå er det vennskapet over også 😕😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra og høre 🥰🥰 ja det er jo det og ingen som gidder og komme heller spurte en kamerat og han sa bare hææ også la han på så nå er det vennskapet over også 😕😕 Vi synes at det var utrolig dårlig gjort og veldig respektløst av han. 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi synes at det var utrolig dårlig gjort og veldig respektløst av han. Ja det er det men er glad det er over det var jo han som fremkalte det høye blodtrykket så 😀😀 men jeg får bruke restestrømmen til å lade mobilbatteri med snakkes 😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja det er det men er glad det er over det var jo han som fremkalte det høye blodtrykket så 😀😀 men jeg får bruke restestrømmen til å lade mobilbatteri med snakkes 😀😀 Ja vi snakkes senere. Og vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Tror jeg skal flytte tilbake til Østfold jeg 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (19 minutter siden): Tror jeg skal flytte tilbake til Østfold jeg 🤗🤗 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🤗🤗 Da hadde bilen vært i gang på formiddagen idag 🤗🤗 2
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Ja vi snakkes senere. Og vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Det gjør vi ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Da hadde bilen vært i gang på formiddagen idag 🤗🤗 Vi håper at du snart får orden på bilen din igjen.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det gjør vi ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi håper at du snart får orden på bilen din igjen.🥰🥰 Tviler på det 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (21 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Tviler på det 🥰🥰 Men vi håper at det ordner seg.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå