Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (6 timer siden):

Mikrofon på og jeg vet ikke helt hva jeg snakket om forstår du meg ikke spør for jeg skjønner ikke halvparten sjøl du nå sitter du sikkert og tenker jeg testa bare ikke for moro skyld lurer jeg på jævla nysgjerrig så send PM det er bare kødd

Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 28.5.2025 den 18.44):

Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️

Neida det går bra det er bare sånn det er jeg visste jo at Kommunen ville ødelegge forholdet så jeg og Silje skiltes som venner men det blir jo vanskelig og pleie ett forhold hvor det ikke er noe privatliv jeg greide meg i 18 år uten kommunen men han legen skal jo ha hjemmesykepleie 3 ganger om dagen og hjemmehjelp og jeg mister nok snart jobben også for sjefen er ikke interessert i at folk skal komme og forstyrre på jobben nei jeg mø klage inn denne legen 

• Innsiktsfullt 1
Kassettspiller skrev (På 28.5.2025 den 15.44):

Vondt å høre... 🥺

Ser for meg at du har en del å tenke på med tanke på helse og brudd..

Håper du tar ting rolig framover og finner små gleder likevel🥰

Neida det går bra det er bare sånn det er jeg visste jo at Kommunen ville ødelegge forholdet så jeg og Silje skiltes som venner men det blir jo vanskelig og pleie ett forhold hvor det ikke er noe privatliv jeg greide meg i 18 år uten kommunen men han legen skal jo ha hjemmesykepleie 3 ganger om dagen og hjemmehjelp og jeg mister nok snart jobben også for sjefen er ikke interessert i at folk skal komme og forstyrre på jobben nei jeg mø klage inn denne legen Neida det går bra det er bare sånn det er jeg visste jo at Kommunen ville ødelegge forholdet så jeg og Silje skiltes som venner men det blir jo vanskelig og pleie ett forhold hvor det ikke er noe privatliv jeg greide meg i 18 år uten kommunen men han legen skal jo ha hjemmesykepleie 3 ganger om dagen og hjemmehjelp og jeg mister nok snart jobben også for sjefen er ikke interessert i at folk skal komme og forstyrre på jobben nei jeg mø klage inn denne legen  nei det er ikke mye glede 🥰

• Hjerte 1
Tussi skrev (På 28.5.2025 den 12.04):

Så trist.... Men hvis det er det du ønsker så er det riktig...

Hva tenker du på at var over streken? Føler du at han overbehandlet deg? Eller hva skjedde?

Jeg har hverken bedt om hjemmesykepleie eller hjemmehjelp ikke gitt godkjenning i det hele tatt at han deler mine helseopplysninger med kommunen jeg skjønner ikke i det hele tatt hva han har drevet med jeg trodde jeg var 36 år og fri til å gå hvor jeg vil forrige ute trua de med å bryte seg inn i huset side Jeg ikke var hjemme jeg fortalte at jeg var på jobb og ikke hjemme eneste jeg hadde med kommunen å gjøre var barnevernet 3-18 år 

Endret av Maskinfører
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1

I dag fikk jeg meg en god latter var Erna Solberg som ville ha folk ut av sofaen gå tur og trening på blå resept hun er rette personen til å snakke https://www.vg.no/helse/i/Avy8lq/erna-solberg-om-slankesproeyte-og-groenn-resept  😀

86340b56-3804-430c-9de5-854384bc695e.jpeg

image.jpg

Endret av Maskinfører
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...